Gjest Gjest Skrevet 15. april 2006 #1 Skrevet 15. april 2006 Noen som har eegnet litt på Look F/ StrawberryNet vs Taxfree? Har sett littegrann på SN, og taxfree Gardermoen er litt over og litt under i pris. Noen som har underøkt nøyere enn meg?
Rexina Skrevet 15. april 2006 #2 Skrevet 15. april 2006 (endret) Hei Jeg var på taxfree for noen dager siden. Ombord på DFDS Seaways Princess of Scandinavia. Der er alt oppgitt i svenske priser, noe som gjør det billigere for oss nordmenn. det var også billigere enn på SN faktisk. Kjøpte en au de parfume 50 ml til kr. 270 nok. -Rexina- Endret 15. april 2006 av Rexina
Eføy Skrevet 16. april 2006 #3 Skrevet 16. april 2006 Om du var på DFDS, så var vel heller prisene oppgitt i danske kroner. Jegh ar aldri sett svenske priser der i hvertfall?
Gjest Fruktfat Skrevet 16. april 2006 #4 Skrevet 16. april 2006 ikke alt på SN er særlig billigere enn vanlige norske priser ihvertfall. biotherm homme, for eksempel.
kvick Skrevet 17. april 2006 #5 Skrevet 17. april 2006 (endret) Jeg har sammenlignet prisene på en del produkter på Gardermoen og Kastrup og funnet ut at tax free-en alltid har lønt seg! Endret 17. april 2006 av kvick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå