ZIBRA Skrevet 15. april 2006 #1 Skrevet 15. april 2006 Er sånn person som blir sulten kjempefort uansett hva jeg spiser.. Spiser nå havregrynsgrøt til frokost hver dag, fordi jeg vil ha noe som metter lenge. På de jeg kjøpt står det "lettkokte". Finnes det forskjellige typer havregryn? Vilken metter best? Fant bare den typen der jeg var..
spinster Skrevet 15. april 2006 #2 Skrevet 15. april 2006 Bjørns havregryn med krusakli er ganske bra. Eller man kan blande kli i havregrynsgrøten selv - tror det blir mer mettende da. Generelt tips: mat med lav GI tas saktere opp, så kanskje det kan hjelpe mot sult? Det finnes sikkert masse tips om lav GI mat rundt omkring
ZIBRA Skrevet 15. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2006 Hva er kli? ( jeg er ikke norsk så bare le hvis det var teit spørsmål!! ) Var Bjørn havregryn jeg hade, ska se etter den andre typen da!
ZIBRA Skrevet 15. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2006 Forresten så er problemet nok mer at jeg blir mett ganske så fort, og presser i mej mere mat ( pga at jeg vet jeg blir sulten fort) Men uansett hva jeg gjør så blir jeg sulten.. Har lest litt om GI mat o prøver følge litt, spiser en del nøtter bla
Netten Skrevet 15. april 2006 #5 Skrevet 15. april 2006 Jeg lager grøt med KUN havrekli. Smaker bedre og er sunnere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå