Gjest King James II Skrevet 15. april 2006 #1 Skrevet 15. april 2006 Vilken av disse filene lystene og syke tingene er den største synden etter dere kristnes og andres mening.. jeg skal skrive hva de er for de som ikke vet det Nekrofili er og tenne på døde mennesker Dondrofil er og tenne på trær Homofili ..Det vet alle hva er Actromofili. Er og tenne på amputerte kroppsdeler pedofile vet alle hva er ( DET VIL JEG SI ER DEN STØRSTE SYNDEN ) Agalmatofili er og tenne på utstillingsdokker Emertofili er og tenne på om noen spyr på deg eller andre Formikofili er og tenne på at insekter kryper på kjønnsorganene Pedofili er utentvil den største synden av disse de andre er bare rare og ekle.
Gjest lurven Skrevet 15. april 2006 #4 Skrevet 15. april 2006 pedofili, men nekrofili er også ganske ille
Blueberry Skrevet 16. april 2006 #5 Skrevet 16. april 2006 Jeg stemte også pedofili, men det betyr ikke at jeg er en fan av homfili likevel. Kunne jeg stemt på to, ville jeg stemt det også.
Gjest Gjest_Trist_* Skrevet 17. april 2006 #7 Skrevet 17. april 2006 Jeg er homofil, og dette må være noe av det mest ondskapsfulle jeg har lest på KG!
Gjest Shadowlyn Skrevet 17. april 2006 #8 Skrevet 17. april 2006 Jeg stemte også pedofili, men det betyr ikke at jeg er en fan av homfili likevel. Kunne jeg stemt på to, ville jeg stemt det også. ← Synes du homofile er verre enn sex med døde mennesker?
Gjest Catwoman Skrevet 17. april 2006 #9 Skrevet 17. april 2006 Pedofili er verst her ja. Nekrofili er ikke noe særlig det heller. Homofili kan jeg ikke se noe syndig med i det hele tatt. Resten er bare sært i mitt hodet.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #10 Skrevet 17. april 2006 Jeg syns homofili er verst for atte Gud mener det er synd å det går an å ha sex med barn som ikke er gutter.
Ann Mari Skrevet 17. april 2006 #11 Skrevet 17. april 2006 Jeg syns homofili er verst for atte Gud mener det er synd å det går an å ha sex med barn som ikke er gutter. ← Hæ!
Ann Mari Skrevet 17. april 2006 #12 Skrevet 17. april 2006 Pedofili er det aller, aller verste. Nekrofili er forferdelig Men hvorfor har du med homofili ? Det er jo sex mellom mennsker som er glad i hverandre, eller to mennesker som tenner på det samme og som ikke skader noen
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #13 Skrevet 17. april 2006 Pedofili er det aller, aller verste. Nekrofili er forferdelig Men hvorfor har du med homofili ? Det er jo sex mellom mennsker som er glad i hverandre, eller to mennesker som tenner på det samme og som ikke skader noen ← Fordi han lurer på hva kristne mener. Skjønner jo av innleggene dine at du ikke er ordentlig kristen.
Gjest Gjest_Trajan Cicero_* Skrevet 17. april 2006 #14 Skrevet 17. april 2006 Pedofili er det aller, aller verste. Nekrofili er forferdelig Men hvorfor har du med homofili ? Det er jo sex mellom mennsker som er glad i hverandre, eller to mennesker som tenner på det samme og som ikke skader noen ← fordi alle vet at veldig mange kristne ser på homofili som en stor synd
Gjest Gjest_Trajan Cicero_* Skrevet 17. april 2006 #15 Skrevet 17. april 2006 Jeg er homofil, og dette må være noe av det mest ondskapsfulle jeg har lest på KG! ← jeg mener ingen ondskap i at jeg har tatt med homofili. Men du må forstå at når så mange kristne mener at homofili er en synd så må jeg nesten ta det med. men sammtidig viser det jo at tatt i betrakning så er ikke homofili så ille når man ser på alt det andre merkelige som folk gjør, men og si at det er ondskapsfult er vel og overdrive.
Gjest Gjest_Trajan Cicero_* Skrevet 17. april 2006 #16 Skrevet 17. april 2006 Jeg syns homofili er verst for atte Gud mener det er synd å det går an å ha sex med barn som ikke er gutter. ← DET DER ER DET STØRSTE Idioti som er skrevet her inne....Då kan da ikke vere helt vel bevart. hvor står det at Gud mener at man kan ha sex med barn som ikke er Gutter..?
Ann Mari Skrevet 17. april 2006 #17 Skrevet 17. april 2006 Fordi han lurer på hva kristne mener. Skjønner jo av innleggene dine at du ikke er ordentlig kristen. ← Bare en liten digresjon, hva er en ordentlig kristen da ?
Gjest Gjest_Randi_* Skrevet 26. april 2006 #18 Skrevet 26. april 2006 Vilken av disse filene lystene og syke tingene er den største synden etter dere kristnes og andres mening.. jeg skal skrive hva de er for de som ikke vet det Nekrofili er og tenne på døde mennesker Dondrofil er og tenne på trær Homofili ..Det vet alle hva er Actromofili. Er og tenne på amputerte kroppsdeler pedofile vet alle hva er ( DET VIL JEG SI ER DEN STØRSTE SYNDEN ) Agalmatofili er og tenne på utstillingsdokker Emertofili er og tenne på om noen spyr på deg eller andre Formikofili er og tenne på at insekter kryper på kjønnsorganene Pedofili er utentvil den største synden av disse de andre er bare rare og ekle. ← Tipper det er en opphopning av kristne, homofile leger blant dfisse yrkesgruppene (nekrolog, osv.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå