Gjest Gjest Skrevet 15. april 2006 #1 Skrevet 15. april 2006 Jeg har kjøpt meg nye sko. Dyre Eccosko, fordi jeg trenger støtte til hælen. Var fornøyd i butikken, men etter et par dagers bruk så er jeg ikke fullt så fornøyd. Jeg får gnagsår på ene hælen pga en pute som er feil plassert i forhold til min fot (så regner derfor ikke med at problemet vil bedre seg, i så fall må det være foten min som blir herdet), og dessuten sklir alle typer sokker rett ned i skoen, noe som er irriterende. Så nå har jeg altså lyst på et par andre sko. Kan jo ikke bare kjøpe et ekstra par heller, for det har jeg ikke råd til. Er det noen sjanse for at jeg får byttet de etter noen dagers bruk, kun fordi at jeg ikke er helt fornøyd? Skoene er kjøpt på Din Sko om det skulle ha noe å si.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2006 #2 Skrevet 15. april 2006 Tror ikke du har rett på å få bytte, men det kan jo hende de er snille med deg da... Hvis ikke kan du jo høre med butikken om de vil blokke skoene for deg. Det kan hende det hjelper, hvis de ikke er bare denne puta du nevner som er problemet da..
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2006 #3 Skrevet 15. april 2006 gå til butikken og legg frem problemet, det kan hende de kan hjelpe deg med å f.eks sende inn skoene til en skomaker el som kan fikse på skoen. tror ikke du har rett på å bytte med mindre det er en feil på skoen, men kan hende de er greie.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2006 #4 Skrevet 15. april 2006 Jeg har kjøpt meg nye sko. Dyre Eccosko, fordi jeg trenger støtte til hælen. Var fornøyd i butikken, men etter et par dagers bruk så er jeg ikke fullt så fornøyd. Jeg får gnagsår på ene hælen pga en pute som er feil plassert i forhold til min fot (så regner derfor ikke med at problemet vil bedre seg, i så fall må det være foten min som blir herdet), og dessuten sklir alle typer sokker rett ned i skoen, noe som er irriterende. Så nå har jeg altså lyst på et par andre sko. Kan jo ikke bare kjøpe et ekstra par heller, for det har jeg ikke råd til. Er det noen sjanse for at jeg får byttet de etter noen dagers bruk, kun fordi at jeg ikke er helt fornøyd? Skoene er kjøpt på Din Sko om det skulle ha noe å si. ← Her kan jeg garantere deg at du ikke har krav på noe. du sier puten er feil plassert i forhold til din fot,men du så/prøvde skoene på butikken. det er ikke feil på skoene,men noe med din fot. Hvem skal ta over dine brukte sko da? jeg vil ikke kjøpe sko som du har brukt i to dager. kan hende det blir bedre om du får gått de ut litt. ha på tykke sokker å gå de ut.
Mrs. K Skrevet 15. april 2006 #5 Skrevet 15. april 2006 Jeg tviler på at du får byttet skoene, men de fleste skobutikker har mulighet for å blokke ut for deg. Hvis du ikke får byttet skoene og ikke vil ha dem blokket ut, kan du jo prøve å selge dem på Kvinneguidens bruktmarked
just_c Skrevet 16. april 2006 #6 Skrevet 16. april 2006 tror nok det blir vanskelig å få byttet de skoene desverre men hva med å kjøpe såler som gjør til at hælen kommer litt opp og da verner mot gnagsår---bare et lite tips
Gjest Binna Skrevet 16. april 2006 #7 Skrevet 16. april 2006 Jeg får alltid gnagsår av nye sko, og du har ingen rett til å bytte dem. Ta de med til skomaker så kan du sikkert få blokket de ut litt.
Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2006 #8 Skrevet 16. april 2006 Enig med de andre her - du kommer ikke til å få byttet skoene. Men det er ikke bare det at du må gå de inn da? Jeg får hvertfall nesten alltid gnagsår av nye sko - både når jeg kjøper dyre merkesko og når jeg har kjøpt noe billig på DinSko, men det går seg stort sett til i løpet av en liten uke.
Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2006 #9 Skrevet 16. april 2006 Tror ikke du har krav på å få byttet skonene, nei. Nye sko=gnagsår...........
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #10 Skrevet 18. april 2006 Min mann kjøpte eccosko på en eccobutikk. han fikk gnagsår og dro til butikken. Der fikk han gratis såler og han har ingen gnagsår av de skoene nå. God service! Men gnagsår kan en få kun i fasen der skoene tilpasser seg foten også. Lykke til!
Gjest lilletroll Skrevet 19. april 2006 #11 Skrevet 19. april 2006 Skoene får du selvfølgelig ikke byttet - hvem skulle vel være interessert i å kjøpe et par sko som er brukt i et par dager??? Men snakk med butikken om de har noen tips til deg.
Abr@xas Skrevet 19. april 2006 #12 Skrevet 19. april 2006 Nei, jeg syns ikke det blir rett at du får byttet sko du er misfornøyd med etter et par dagers bruk. Butikken kan ikke selge disse videre, de er jo brukt, og da du prøvde skoene i butikken var jo alt greit med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå