Lykketrollet Skrevet 15. april 2006 #1 Del Skrevet 15. april 2006 HeiHei! Jeg er 20 år og skal gifte meg med mannen i mitt liv, som er 25 år og pappa til lilletassen vår på 14månder. Vi skal vies hjemme i hagen til mine foreldre 15 Juli kl 13, av HEF. Jeg er kommet godt i gang...tror jeg! Har allerede hatt god hjelp i dere her inne, og håper dere vil kommentere litt i dagboka mi! Meninger på godt og vondt setter jeg pris på! Ikke minst gode ideer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykketrollet Skrevet 15. april 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg har invitasjonene liggende klare her til utsending... blir spennende å se hvordan oppsluttningen blir! På gjestelisten står det 120 til middag og 10 til kaffe! Stor familie, stort bryllup! Fargene som kommer til å være et gjennomgangstema er Champagne, lyyys-dus rosa og hvitt. Så er de sommerfuglene mine da... De skal være en rød tråd de og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykketrollet Skrevet 15. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) æsj..måte endre innlegget da jeg så at det ikke er lov til å legge inn bilder... Hvordan gjør dere andre det? Endret 15. april 2006 av Lykketrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 15. april 2006 #4 Del Skrevet 15. april 2006 Skal bli gøy å følge deg i mål. Vi gifter oss den 22. juli kl 13, hjemme i hagen hos mine foreldre og vielsen er det HEF som står for! Hørtes det kjent ut? Har du funnet deg kjole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2006 #5 Del Skrevet 15. april 2006 Velkommen!! Legg inn bilder i albumet på kg, det heiter Galleri.. Så kan du linke til det frå dagboka di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykketrollet Skrevet 15. april 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Her ser du litt av kjolen min... http://forum.kvinneguiden.no/uploads/11447...361_37_1598.jpg http://forum.kvinneguiden.no/uploads/11447...361_37_1124.jpg Den ligger i galleriet hvis du vil se større bilder... Endret 15. april 2006 av Lykketrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 17. april 2006 #7 Del Skrevet 17. april 2006 Velkommen! Flott kjole du har valgt deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 18. april 2006 #8 Del Skrevet 18. april 2006 Velkommen med dagbok! Ser vi skal gifte oss samme dag Kjolen er jo kjempefin da Får vi høre litt om frieret eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erya Skrevet 19. april 2006 #9 Del Skrevet 19. april 2006 Hei hei og velkommen hit! Fin kjole du skal ha, (synes den ligner litt på min;) skla også ha halterneck..) Har også dilla på sommerfugler..skal ha en i håret tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 22. april 2006 #10 Del Skrevet 22. april 2006 Dervar dagboken din jo!!! Må legge den til å signaturen din!! Vi har jo begge valgt årets fineste dag å gifte seg på!! :blunke: Jeg er også sommerfuglfan! Lurer til og med på om jeg skal feste noen på kjolen, eller om det blir litt "over the hill top"... VEldig fin kjole!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 11. juli 2006 #11 Del Skrevet 11. juli 2006 Gratulerer med den store dagen som kommer den 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 19. juli 2006 #12 Del Skrevet 19. juli 2006 GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN SOM GIKK!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå