Gjest Gjest Skrevet 15. april 2006 #1 Skrevet 15. april 2006 Må innromme jeg blei litt provosert av jessica og irene i big brother.. Putte smågodt og q-tips opp i rompa på samuel!!!!! halllooooo... Det kan jo være farlig!!! Og tenk så ubehagelig!!! Stakkars samuel. Ja nå syns jeg synd på han faktisk. Hadde aldri trodd jeg skulle det men.
Gjest Binna Skrevet 15. april 2006 #2 Skrevet 15. april 2006 Må innromme jeg blei litt provosert av jessica og irene i big brother.. Putte smågodt og q-tips opp i rompa på samuel!!!!! halllooooo... Det kan jo være farlig!!! Og tenk så ubehagelig!!! Stakkars samuel. Ja nå syns jeg synd på han faktisk. Hadde aldri trodd jeg skulle det men. ← Det er vel ikke akkurat overraskende? Jeg har ikke fulgt med på BB i år, men hender jeg svitsjer forbi eller at jeg leser noe i nyhetene. Synes hele greia er BARNSLIG jeg, gidder ikke plage meg selv med å se på.
monja Skrevet 15. april 2006 #3 Skrevet 15. april 2006 Tror nok Samuel har hatt andre ting enn smågodt i rompa. Er jo ikke lenge siden han stappa inn en tampong selv.
Usikker Skrevet 15. april 2006 #4 Skrevet 15. april 2006 Tror nok Samuel har hatt andre ting enn smågodt i rompa. Er jo ikke lenge siden han stappa inn en tampong selv. ← En ting er hva man putter oppi der sjøl................. en annen ting er når andre putter noe der - og det mens personen nærmest er "bevisstløs". Jeg mener dette er overgrep - og at det både bør anmeldes og straffes
monja Skrevet 15. april 2006 #5 Skrevet 15. april 2006 Jo, hvis han ikke er med på det selv blir det selvfølgelig noe annet.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2006 #6 Skrevet 15. april 2006 En ting er hva man putter oppi der sjøl................. en annen ting er når andre putter noe der - og det mens personen nærmest er "bevisstløs". Jeg mener dette er overgrep - og at det både bør anmeldes og straffes ← Helt enig. Og barnslig er ikke riktig ord på et slikt overgrep!
Gjest Shadowlyn Skrevet 15. april 2006 #7 Skrevet 15. april 2006 Nå har ikke jeg sett på BB siden 2001 men man kan vel ikke forvente stort mer fra folk som melder seg på der..?
monja Skrevet 15. april 2006 #9 Skrevet 15. april 2006 Ifølge han selv er de jo skuls ettersom han tissa på Irene tidligere på kvelden :klø:
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 15. april 2006 #10 Skrevet 15. april 2006 Ser ikke på søppelprogram som BB er, men ikke bare var handlingen til de to jentene barnslig, den var direkte harry, smakløs, vulgær og ondskapsfull.
Gjest Maddy Skrevet 15. april 2006 #11 Skrevet 15. april 2006 Gidder folk virkelig se på den dritten ? Fatter ikke at det får sendetid jeg da.............
Amanlis Skrevet 15. april 2006 #12 Skrevet 15. april 2006 Nå har ikke jeg sett på BB siden 2001 men man kan vel ikke forvente stort mer fra folk som melder seg på der..? ← En del av deltakerne er headhuntet til å være mer, og det sier vel nok om hva slags TV produsenten vil ha. Men jeg skal innrømme at jeg ser på det, er ikke like ivrig som foregående år, men jeg må følge med på de "fantastiske" mennskene som er med der.
Gjest LoisLane Skrevet 15. april 2006 #13 Skrevet 15. april 2006 Har aldri sett BB. Og ble ikke så frista nå, akkurat.
Anglofil Skrevet 16. april 2006 #14 Skrevet 16. april 2006 Har aldri sett BB. Og ble ikke så frista nå, akkurat. ← Enig, samme her. Mvh Yvonne
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2006 #15 Skrevet 16. april 2006 Gidder folk virkelig se på den dritten ? Fatter ikke at det får sendetid jeg da............. ← enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå