Gå til innhold

Skillevegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren har kjøpt større leilighet og pusser opp før vi flytter inn.

Stua er i 2 etg og har utrolig lite veggplass. En vegg bak spisebord og en vegg bak sofa. Når man kommer opp trappa til stua er det bare et rekkverk som vi vil gjøre om til vegg for å ha tv og dvd-hyller. Ikke noe særlig å sette dette opp forran et rekkverk. Da ser alle som kommer opp trappa baksiden av en tv og hyller.

Nå klarer vi ikke å bli enig om hva vi skal ha som vegg.... Jeg vil ha glassbyggestein fordi jeg synes det er stilig + at det kommer litt lys ned trappa.

Samboeren er ikke enig. Glassbyggestein er for voldsomt, tungt og dyrt, sier han. Har vurdert å ha vegg nederst og frosta glass øverst, men blir ikke helt enig med meg selv. Nå har vi lagt hele veggen på is og blir å ta den til slutt.

Jeg vil komme på en ide eller få et tips som er sånn: YES! DET vil vi ha!!!! Vil ikke lage en kjedelig vegg bare fordi den må være der.

Har noen tips? Noen som har laget en "alternativ" vegg før?

Stuevinduene står vis-a-vis trappa, så veggen burde kunne gi litt lys til trappa....

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Dere kan jo lage en halv vegg?

Forøvrig syntes jeg det hørtes lekkert ut med frostet glass øverst.

Skrevet

Hva med frostet glass hele veien?

Skrevet
Hva med frostet glass hele veien?

Ja, frosta glass høres fint ut. Skal høre med en glassmesterkompis....

Samboern mener det er skummelt hvis tv'n tipper bakover eller noen snubler mot veggen, men skal vi ta hensyn til sånt?

:forvirret:

Skrevet

Hva med pleksiglass eller akrylglass, frostet? Ser jo likt ut, bare ikke like helsefarlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...