Gå til innhold

Litt bryllups-familie-frustrasjon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte svigermor gjestelisten for en dobbelt sjekk, for å se til at vi ikke hadde glemt noen vesentlige på den siden.

"Altså....dere skal vel ikke invitere ****** og familien?" ****** er broren til svigermor!

Blir så irritert....de har i alle år drevet å utelatt broren og familien hans fordi de ikke kommer over bruddet mellom han og hans første kone, som er bestevenninnen til svigermor...

Den nye kona er jo ikke den skarpeste kniven i skuffen, men hun gjør ingen vondt.

*argh*

"Selvsagt skal vi invitere dem!" sier jeg...

Hva annet skal jeg si!?

De får bare furte og sitte der med stor underleppe resten av gjengen, jeg er ikke med på den utfrysnnigen demses! *gaaah*

Hva hadde dere gjort? :sjenert:

Håper ikke jeg driter på leggen, men jeg klarer ikke å se at voksne mennesker holder på sånn...

De klarer holde en god tone under sammenkomster...så jeg trooor det går fint....

Videoannonse
Annonse
Gjest Hippopotamus
Skrevet

Jeg synes du gjør det eneste riktige :Nikke:

Skrevet

Blæææ, jeg blir så sliten og irritert over at folk skal legge seg opp i gjestelisten!! For all del, inviter ******* hvis dere ønsker å ha han og familien hans der! Dere skal ikke være redskap for andre menneskers manglende evne til å løse konflikter! :frustrert:

Akk sånne ting som får meg til å revurdere privat vielse på en sandstrand i tropene!!! :reise:

Skrevet

Har ingenting med saken å gjøre, men hvor blir det av dagboken din a, Lykketrollet? :kose:

Skrevet
Har ingenting med saken å gjøre, men hvor blir det av dagboken din a, Lykketrollet?  :kose:

:kose: Vet ikke helt....kan jo lage en i løpet av kvelden! :)

Og bare så du vet det, jeg har og vurdert flyet til langt-bort-vekkistan og ha vielse der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...