Gå til innhold

KG versus virkeligheten

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet
Jo, nå kom jeg på det. Folk tror ofte at jeg er en slik person som babler som en foss RL, men det gjør jeg altså ikke.

Ihvertfall kan man si at i ditt tilfelle bedrar skinnet ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er anonym og forsvinner i massen, akkurat som gjestene her på KG.

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

Jeg er meg selv både her og irl. Det vil si at jeg enkelt dager er skravlete og liker masse oppmerksomhet, men andre dager sier jeg mindre og vil være anonym.

Endret av Bellatrix
Gjest GreenSky
Skrevet
Ihvertfall kan man si at i ditt tilfelle bedrar skinnet ;)

Ja, men jeg var "stille" på KG og, før jeg be kjent med folk. Når jeg møter folk RL må jeg bli kjent med dem på nytt. snakker ikke så mye før jeg har plassert personen(e). Henger sikekert sammen med at jeg var veldig sjenert før.

Skrevet

Jeg er direkte IRL og på nett.. Men jeg går oftere mer stille i dørene IRL og holder ofte kjeft i stedet for å lage diskusjoner IRL. ;)

Men jeg er ikke redd for å si hva jeg mener.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg tror jeg er ganske lik IRL og her... Er en som buser frem litt og sier gjerne hva jeg mener, men jeg har jo andre sider også ;)

Tror jeg kan virke mer direkte her enn "på ordentlig", jeg har jo venner liksom. Tror jeg kanskje oppfattes som en bitch som turer frem non stop her, men jeg er noe snillere privat selv om meningene selvsagt er de samme.

Gjest gjest1
Skrevet

I IRL har jeg problemer med å holde kjeft.

Jeg er i motsetning til de fleste som svarte i denne tråden,

Ikke så flink til å uttrykke meg skriftelig.

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg skriver aldri noe her som jeg ikke kunne sagt i virkeligheten, så jeg vil påstå at jeg er ganske lik meg selv. (Men jeg skravler mye mer IRL. :rodme: )

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg er ganske lik, men litt mer stille IRL.

Jeg er også flinkere til å uttrykke meg skriftlig, enn verbalt.

Jeg er også ganske morsom IRL, men klarer ikke å få ned humoren min "på papir" (til tross for at jeg uttrykker meg bedre skriftlig).

Gjest hårmoppen
Skrevet
Fremstår du annerledes her på KG enn i det virkelige liv?

Egentlig et litt dumt spøsrmål - vi regisserer jo oss selv alle sammen.

Jeg er flinkere skriftlig enn muntlig, og er nok litt "stillere" IRL. Og jeg utbasunerer vel ikke min verste sider her inne...

Det virkelige liv??

Hva er det? :plystre:

Skrevet

Jeg er mye stillere og sjenert på nettet enn i virkeligheten. Vet ikke helt hvorfor.

Gjest Emeldina
Skrevet

Jeg trodde jeg var ganske lik her som jeg er i RL, men ut i fra en annen tråd så virker jeg visst veldig påståelig her på KG... :ler:

Egentlig er jeg nok mer stille her enn i RL; i RL ville jeg kastet meg ut i alle mulige diskusjoner, men her er jeg mer selektiv.

Gjest Embla s
Skrevet

Egentlig vanskelig å svare på. Vanskelig å vite hvordan man framstår både her og der. Men jeg ser meg selv som mindre bastant og skråsikker og kverulerende IRL, samt morsommere.

Ellers syns jeg det Evalina, Jordbær og Greensky skriver om seg selv stemmer godt med mitt inntrykk. :-)

Skrevet

De tingene jeg sier her inne er selvsagt ting jeg står for irl.

Jeg er ei skikkelig skravlebøtte, men her inne er det selvsagt ikke alt jeg gidder å si noe om...det tar jo så himla mye lengre tid å skrive ned alt man kunne ha buset av seg i løpet av 30 sekunder.

Skrevet

Tja... Jeg aner egentlig ikke. Jeg tror jeg er ganske mye av meg selv her inne, men det får nesten folk som har møtt meg svare på. Jeg er ikke så sjenert, men jeg er privat av meg. Det gjelder både her og irl, altså at jeg snakker ganske lite om veldig personlige ting.

Skrevet

Jeg er snillere her enn IRL :ler:

Her inne er det alltid noen som føler seg tråkka på og misforstått uansett hvor mange smilys man putter inn.

I virkeligheten fører man jo en samtale og kan rette opp misforsåelser med en gang, her går man og tar seg en kopp kaffe og så er tredje verdenskrig i gang innen man kommer tilbake.

I virkeligheten hvis jeg blir provosert av de rundt meg så diskuterer jeg gjerne, der er det jo folk jeg kjenner, som jeg omgås hver dag, som jeg gjerne vil vise hva jeg står for og hvem jeg er. Eller som altså fysisk er i nærheten når jeg fx. blir irritert eller har tanker i hodet som ofte ramler ut av munnen i det de blir tenkt.

Her inne gidder jeg ikke lenger, klikker meg videre til noe annet.

Skrevet

Er litt usikker på det.

Tror nesten noen som har møtt meg både her inne og IRL må svare på det.

Er vel naturlig nok litt mer unyansert her inne enn IRL, siden det er mange ting som skjer i mitt liv og i mine tanker som jeg ikke skriver om her inne...

Skrevet

Jeg tror jeg er ganske lik her og IRL. Jeg er rolig og ettertenksom og veldig lite hissig (og sikkert kjedelig i noens øyne :ler:).

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er både og... Det kommer an på hvordan dagen er, hvem jeg snakker med osv... og jeg kan umulig bedømme meg selv objektivt, verken irl eller på kg...

Men jeg synes det er lettere å skrive, enn å sitte og holde enetale når jeg møter venner. Er en god lytter irl og ganske stille overfor folk jeg ikke kjenner, men samtidig er jeg humoristisk og... umulig for meg å svare...

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg er nok litt mer rasjonell her enn i det virkelige liv. I tillegg uttrykker jeg meg som regel bedre skriftlig enn muntlig, så tankene mine er kanskje klarere.

Men når alt kommer til alt, kan man nok spore alle innleggene mine, lese dem, og få et ganske realistisk bilde av hvordan jeg faktisk er ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...