Gjest LoisLane Skrevet 15. april 2006 #1 Skrevet 15. april 2006 Fremstår du annerledes her på KG enn i det virkelige liv? Egentlig et litt dumt spøsrmål - vi regisserer jo oss selv alle sammen. Jeg er flinkere skriftlig enn muntlig, og er nok litt "stillere" IRL. Og jeg utbasunerer vel ikke min verste sider her inne...
Gjest 2324 Skrevet 15. april 2006 #2 Skrevet 15. april 2006 Er nok veldig lik IRL som jeg her inne, noen forskjeller er det nok, men ingen er jeg er bevisst på.
Gjest Piper Skrevet 15. april 2006 #3 Skrevet 15. april 2006 Jeg er nok mer rett frem her inne enn jeg er i RL, men det er bare fordi det er lettere å få sagt mer på kortere tid i RL Jeg orker ikke alltid skrive alt jeg tenker, og tror derfor jeg formulerer meg mye bedre muntlig enn skriftlig. Men jeg er rett frem i RL også, men da pakker jeg det kanskje litt bedre inn
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2006 #4 Skrevet 15. april 2006 Ka dokker meine med RL? Dokker meine vell egentlig URL? bare lurte æ.
Gjest 2324 Skrevet 15. april 2006 #5 Skrevet 15. april 2006 Real Life, altså hvordan er du i virkeligheten, fremfor her på KG..
Abr@xas Skrevet 15. april 2006 #6 Skrevet 15. april 2006 Jeg er ganske lik, syns jeg. Det er klart det er enkelte ting som er lettere å få sagt skriftlig, men jeg føler ikke at jeg fremstår som en annen her inne.
monja Skrevet 15. april 2006 #7 Skrevet 15. april 2006 Jeg er ganske lik, syns jeg. Det er klart det er enkelte ting som er lettere å få sagt skriftlig, men jeg føler ikke at jeg fremstår som en annen her inne. ← Sånn er jeg og.
Gjest camillo Skrevet 15. april 2006 #8 Skrevet 15. april 2006 Jeg har så mange ulike sider (av og til stille og innadvendt, andre ganger skravlete og mer utadvendt) avhengig av humør, så det kommer litt an på. Jeg er flinkere til å formulere meg skriftlig, så jeg blir nok mer usammenhengende og knotete i virkeligheten. I tillegg så tipper jeg de fleste gjerne tilpasser det de sier mer til mottakeren i virkeligheten, noe vi ikke har mulighet til her, siden vi ikke vet hvem mottakeren er. Sier nok i mange tilfeller mer "kanskje" bare for å virke litt mer ydmyk enn jeg er, IRL. Samtidig så er jeg vel nærmere slik jeg ER når jeg skriver, altså slik jeg er når jeg er rundt de jeg kjenner best. Men jeg prøver aldri å være noe jeg ikke er. I virkeligheten ser man jo smil og hører tonefall, mens her inne får man ofte ikke til sånt uten 1000 smileys.
Gjest Donna Skrevet 15. april 2006 #9 Skrevet 15. april 2006 (endret) Jeg er ganske mye mer snakkesalig i virkeligheten enn jeg er her inne - her prøver jeg å begrense min tilstedeværelse - det gjør jeg ikke i mitt daglige liv Vil også legge til at jeg nok helt sikkert fremstår mye mer vennlig, sympatisk og inkluderende i virkeligheten enn jeg gjør her inne - for meg er det vanskelig å uttrykke mitt virkelige "jeg" skriftlig. En ting som er lik på Kvinneguiden og i virkeligheten er interessen min for å delta i interessante diskusjoner. Endret 15. april 2006 av Donna
Gjest King James II Skrevet 15. april 2006 #10 Skrevet 15. april 2006 (endret) Jeg er veldig anderledes i det virkelige liv Endret 18. april 2006 av Trajan Cicero
Gjest Gjesta Skrevet 15. april 2006 #11 Skrevet 15. april 2006 Jeg vet ihvertfall at de jeg traff på første Romatreff ble overrasket over hvor snill og grei og blid og hyggelig og omgjengelig og vakker og hyggelig og snill og søt og god jeg egentlig er i virkeligheten...................
aline Skrevet 15. april 2006 #12 Skrevet 15. april 2006 jeg er helt meg selv her inne, og er stort sett lik som jeg er irl. skravler mer irl, og i visse sammenhenger så viser jeg nok ikke meg selv i like stor grad irl som jeg gjør her. venner og bekjente ser den samme som jeg er her, familie og kjærster ser kanskje en mer usikker side av meg.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2006 #13 Skrevet 15. april 2006 Jeg er ikke meg selv i virkeligheten. Hvis jeg var meg selv i virkeligheten og hadde det moro på andres bekostning hele tiden, ville ingen hatt noe med meg å gjøre. Her inne storkoser jeg meg, fordi jeg virkelig kan være meg selv, og det er så mange dumme debattanter som bidrar til at det er fornøyelig. I virkeligheten er det så mange andre greier som ødelegger for at jeg kan være meg selv, og jeg vil ikke at andre skal se på meg som en drittsekk. Her inne er det null prob. Full pakke med personlighetsutlevelse. Jeg elsker KG.
Gjest Shadowlyn Skrevet 15. april 2006 #14 Skrevet 15. april 2006 Jeg er flinkere til å uttrykke meg selv skriftlig enn muntlig. Så jeg har "mer å si" her enn i RL. Der kommer det som oftes ut feil..
Gjest Bodillen Skrevet 15. april 2006 #15 Skrevet 15. april 2006 Jeg har selvfølgelig de samme meningene her som IRL, men jeg uttrykker meg kanskje litt annerledes. Det faller lettere for meg å uttrykke meg skriftlig, dessuten er jeg ganske sjenert, sånn at jeg av og til (kommer an på settingen) ikke sier alt jeg egentlig ville ha sagt....
Gjest seroxata Skrevet 15. april 2006 #16 Skrevet 15. april 2006 tror jeg er ganske lik megselv her inne, som i virkeligheten.. jeg sier iallefall ikke noe annet enn det jeg mener ellers..
Gjest GreenSky Skrevet 15. april 2006 #17 Skrevet 15. april 2006 Ja, det gjør jeg helt sikkert. Men hva det er, kommer jeg ikke på akkurat nå.
Gjest GreenSky Skrevet 15. april 2006 #18 Skrevet 15. april 2006 Jo, nå kom jeg på det. Folk tror ofte at jeg er en slik person som babler som en foss RL, men det gjør jeg altså ikke.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2006 #19 Skrevet 15. april 2006 Når jeg er sympatisk er jeg som jeg er IRL. Når jeg blir provosert er jeg nok litt mer ekstrem her enn jeg ville vært IRL. Jeg provoserer ikke med overlegg noen av stedene.
Gjest Emera Skrevet 15. april 2006 #20 Skrevet 15. april 2006 Jeg er mer tilbakeholden her enn i virkeligheten. Og jeg bruker mye mer humor i virkeligheten enn jeg gjør her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå