Gå til innhold

Kvalmt...

Anbefalte innlegg

Gjest Jente 17år
Skrevet

Tenkte å registrere meg her.

Så leste jeg litt om kosemose, baksnakking osv.

Er ikke mange her godt voksne folk som burde vite bedre?

De få trådene jeg har sett om dette, har blir stengt. Hvorfor?

Synes at de som skriver dritt om enkeltmennesker her kan "offentliggjøres", eller helst "tilstå" selv, istedet for å late som ingenting.

Helvetes kjerringer. Er det rart at det blir krig i verden...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig at det er de få trådene du har klart å få med deg, for det er tusenvis av andre tråder som burde være lettere å finne.

Skrevet

Ka du meine? Æ tsjkønne ikksjte ka du meine nu. Ka du meine med krig i værden?

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg bruker KG mye, og har ikke i det hele tatt engasjert meg i dette.

Nei, det er ikke rart det blir krig i verden.

Skrevet

Ka dokker meine med krig i værden? Bi det krig i værden nu? på grunn av nåkka baksnakking her? ka? Æ har pinade ikksjte fådd med mæ nåkka. Æ e langt inni granskauen nu!

Gjest LoisLane
Skrevet

Ja, det er du!

Legg deg til å sove eller hamstre hermetikk snarest.

Skrevet
Æ e langt inni granskauen nu!

Tja, si det.. Ser du mange trær?

Skrevet

Jøss. om æ ser mange trær? nu? nei, det gjør æ ikkje. ka du meinte egentlig?

Koffor ska æ hæmstre hermetikk snarest?

Veit dokker ka, æ bi bare tullat i hauet av dokker nu. Dokker sei jo så mykkje rart. Koffor gjør dokker det?

Skrevet
Vi er fulle.

Og liker å tulle. Om du var langt ute i granskaued, burde du se en del trær, det er i hvertfall min erfaring.

Skrevet

nu? e byn åpent der dokker e då? ikkje her æ e. Det e nu langfredag. Det skall nu være hællig. Ikkje nåkka drekking og ikkje nåkka byn her nei.

Skrevet

Langt inni granskauen.. forstår ikkje dokker det? Det e nu bare ett uttrykk. Det vill ikkje nødvendigvis sei at man ser mange trær når man sier nåkka sånt. Forstår dokker Oslofolka det nu?

Skrevet

Jeg er fra bygda, hadde brukt utrykket "langt utpå jordet" hadde jeg tatt deg på kornet..

Gjest LoisLane
Skrevet
Ka dokker meine med krig i værden? Bi det krig i værden nu? på grunn av nåkka baksnakking her? ka? Æ har pinade ikksjte fådd med mæ nåkka. Æ e langt inni granskauen nu!

Trådstarter spør om det er rart at det blir krig i verden når det krangles og baksnakkes på KG. Tror ikke det er helt bokstavelig ment, så ta det med ro. Blir det krig, kommer det i nyhetene!

Jøss. om æ ser mange trær? nu? nei, det gjør æ ikkje. ka du meinte egentlig?

Du skriver at du er i granskauen. Da bør du jo se trær.

Koffor ska æ hæmstre hermetikk snarest?

Det var tull fra min side. Hvis det blir krig, er det jo lurt å hamstre litt.

Veit dokker ka, æ bi bare tullat i hauet av dokker nu. Dokker sei jo så mykkje rart. Koffor gjør dokker det?

Fordi du er inni granskauen og tar det helt bokstavelig at det skal bli krig.

nu? e byn åpent der dokker e då? ikkje her æ e. Det e nu langfredag. Det skall nu være hællig. Ikkje nåkka drekking og ikkje nåkka byn her nei.

Byn er over her, men det er alkohol både i de tusen hjem og mitt.

Gjest LoisLane
Skrevet
Langt inni granskauen.. forstår ikkje dokker det? Det e nu bare ett uttrykk. Det vill ikkje nødvendigvis sei at man ser mange trær når man sier nåkka sånt. Forstår dokker Oslofolka det nu?

Er ikke fra Oslo.

Vi skjønner uttrykket ditt, men spøker litt med det - get it?

Gjest Jalileh
Skrevet

:ler: :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg lurer på hvor mange ganger denne Kosemosesaken skal taes opp? Er det noen som kjeder seg veldig der ute?

Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet

Jeg tror nok trådstarter kjeder seg mye og leker nordlending i tillegg :roll:

Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet
Synes at de som skriver dritt om enkeltmennesker her kan "offentliggjøres", eller helst "tilstå" selv, istedet for å late som ingenting.

Akkurat det er jeg enig i..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...