Gå til innhold

Noen som har sett noe slikt i norske nettbutikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dennn waist cincheren...genial!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke sett slik nei, men før du kjøper så husk på at det den holder inne gjerne tyter ut et sted... (aner ikke hvordan du ser ut, men dersom du har _litt_ hud og ... rundt midjen så kan du risikere en valk :frustrert: der hvor innholderen slutter.) og det er jo ikke pent da. Ellers så er det kult med helpemidler for den fantastiske midjen :sjarmor:

Skrevet (endret)
har ikke sett slik nei, men før du kjøper så husk på at det den holder inne gjerne tyter ut et sted... (aner ikke hvordan du ser ut, men dersom du har _litt_ hud og ... rundt midjen så kan du risikere en valk :frustrert:  der hvor innholderen slutter.) og det er jo ikke pent da. Ellers så er det kult med helpemidler for den fantastiske midjen  :sjarmor:

Ja, jeg har tenkt på det samme, men tenkte det kans være greit å prøve ;) Orker ikke korsett, for det strammer i mellomgulvet, derfor tenkte jeg dette kanskje kunne være en løsning :)

Tror du denne er lurere?

Endret av kitekatt
Skrevet

Den hvite synes jeg var ganske kul, bortsett fra den særdeles usexy trusen! Unnskyld hvis jeg støter deg hvis du skal ha den trusen, men den synes jeg var ganske nasty :grine2:

MEN, korsettet, eller hva det nå enn kalles --> :klappe:

Skrevet

den hvite der har jeg prøvd,,noe som ligna hvertfall,jeg kjøpte den t.o.m...men jeg lover,,,den var kun for en kveld stående,,var ikke noe godt og sitte med :frustrert:

Skrevet

hjelpes,den var grusom,men shitt au,,,,må nok se om jeg får prøvd noe a`la den,,tusen takk!!

Skrevet

Jeg har bestilt en lignende den første du har bilde av, men har ikke fått den ennå. Hvor fant du den med strømpeholderene? Den var litt stilig i og med at den hadde løst strømpeproblemet mitt! Jeg har forøvrig bestilt fra ebay, kostet 128 kr, er spent på kvaliteten :) .

Skrevet
Jeg har bestilt en lignende den første du har bilde av, men har ikke fått den ennå. Hvor fant du den med strømpeholderene? Den var litt stilig i og med at den hadde løst strømpeproblemet mitt! Jeg har forøvrig bestilt fra ebay, kostet 128 kr, er spent på kvaliteten :) .

Jeg fant den HER. Ja syntes den var litt søt med strømpeholderen. Håper den er ok å ha på, men hvis ikke kan den jo tas av i løpet av kvelden. Bare greit å ha noe når man går inn kirka og alle ser på en ;) Skal IKKE ha trusa, nei! hehe

Skrevet

Jeg kjøpte en slik i en helt vanlig undertøysbutikk. Kostet 300 kr, myk mikrofiber. Hadde tenkt å ha den på i bryllupet, men den er fryktelig å ha på seg! Helt greit hvis man står oppreist, men gnager seg inn når man sitter, samme følelse som et korsett!

Kanskje ikke verdt å pine seg slik på bryllupsdagen din?

Skrevet

Obs! Meg over..

Glemte å skrive at undertøysbutikken er i Borg Storsenter i Sarpsborg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...