Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #1 Skrevet 14. april 2006 Hadde hatt noe i mot om typen din omgås en tidligere elskerinne? De er på samme fester sammen og besøker hverandre.
Gjest Bellatrix Skrevet 14. april 2006 #2 Skrevet 14. april 2006 Det kommer an på. Hva menes med elskerinne? En kan "bare" hadde sex med da han var singel eller en han har vært utro med?
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #3 Skrevet 14. april 2006 Nei,det hadde jeg ikke funnet meg i.Hvorfor i all verden skal de omgås?
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #4 Skrevet 14. april 2006 Det kommer an på. Hva menes med elskerinne? En kan "bare" hadde sex med da han var singel eller en han har vært utro med? ← Ikke ei han var utro med nei.
aline Skrevet 14. april 2006 #5 Skrevet 14. april 2006 hadde vel ikke helt syntes det var kos nei, og spesiellt ikke siden hun omtales som tidligere elskerinne og ikke som en gammel venninde. og har de vært mye sammen hele tiden mens han var typen min, så hadde jeg vel på ett tidspunkt tidlig i forholdet hørt om henne og tatt ett standpunkt til det. meget sannsynelig hadde jeg jo da også møtt henne, om hun var sånn en god venninde med kjærsten min. dersom det er ei som plutselig har kommet tilbake i livet hans etter at vi har vært sammen en stund, og nå begynner de plutselig å henge sammen, så ville jeg syntes det var vanskelig. jeg har vært sammen med en som har vært sammen med to av de han brukte mest tid sammen med bortsett fra meg. selv om jeg aldri var redd han skulle gjøre noe med noen av dem mens vi var sammen, så var det aldri en god følelse at de kjærsten og jeg var sammen med også hadde ligget med typen min.
Arkana Skrevet 14. april 2006 #6 Skrevet 14. april 2006 I utgangspunktet synes jeg ikke noe om å nekte samboeren min å omgås noen som helst. Men jeg hadde nok stusset litt på hvorfor en han tidligere bare hadde hatt sex med plutselig hadde blitt en venninne, så jeg hadde vel snakket med ham om det.
Mossa Skrevet 14. april 2006 #7 Skrevet 14. april 2006 Jeg må helt ærlig si at jeg hadde likt det dårlig.
Gjest Gjesta Skrevet 15. april 2006 #8 Skrevet 15. april 2006 Jeg må helt ærlig si at jeg hadde likt det dårlig. ←
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 15. april 2006 #9 Skrevet 15. april 2006 Pussig..dette skjedde meg da jeg var samboer: han hadde eks-elskerinnen sin lagret på mobilen, msn-chat, og han hadde bilde av henne lagret på PC'n sin..dette oppdaget jeg litt etter litt og spurte ham hvorfor han "hadde henne der". Han bare feide det bort med "nei da, det betyr ikke noe". Jeg sa i fra at jeg ikke likte det (!) men han brydde seg lite...i ettertid har jeg fått vite fra en god bekjent at han hadde vært hjemme hos henne et par helger da han sa han skulle på guttetur. Føler meg skikkelig teit, og i mitt neste forhold vil jeg sørge for at alt slikt "grums" er klargjort! Så mitt svar er: nei, det er ikke ok!
Gjest GreenSky Skrevet 15. april 2006 #10 Skrevet 15. april 2006 Det måtte jeg da pent funnet meg i. Har en pulevenn nå, og vi kommer til å fortsette å være venner men uten sex når jeg finner meg en ny type. Kan ikke forlange mer av typen enn jeg forlanger av meg selv.
forelzka Skrevet 15. april 2006 #11 Skrevet 15. april 2006 Hvis de tilfeldigvis møtes gjennom bekjente, er det ikke så mye du kan gjøre med det. Ikke han heller..... Hvis han selv oppsøker henne bak ryggen din, lukter det muffens.... Siden du skriver "elskerinne" regner jeg med at det ikke var en ONS, så da er det selvfølgelig ikke noe særlig for deg. Har du tatt dette opp med han? Hva sier han? Respekterer han deg nok til å ta hensyn til deg i denne saken?
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2006 #12 Skrevet 15. april 2006 X-mannen min var så glad han hadde truffet en gammel venninde, som han hadde vært sammen med før meg, i fjor sommer. Jeg syntes det bare var fint. I høst flyttet han ut, han hadde fått ny dame,venninden. Jeg stolte på han 100% med henne. Der tok jeg feil. Håper det ordner seg for deg. Ikke alle menn er idioter.........eller
Gjest Piper Skrevet 15. april 2006 #13 Skrevet 15. april 2006 Hvis de tilfeldigvis møtes gjennom bekjente, er det ikke så mye du kan gjøre med det. Ikke han heller..... Hvis han selv oppsøker henne bak ryggen din, lukter det muffens.... Siden du skriver "elskerinne" regner jeg med at det ikke var en ONS, så da er det selvfølgelig ikke noe særlig for deg. Har du tatt dette opp med han? Hva sier han? Respekterer han deg nok til å ta hensyn til deg i denne saken? ← Er da forskjell på å møtes tilfeldig, og det å omgås som trådstarter snakker om. Til trådstarter: Jeg hadde aldri akseptert det, og var det en person har virkelig ønsket å tilbringe tid sammen med, ville jeg tatt valget for han og avsluttet forholdet. Jeg kan ikke forstå hvorfor man på død og liv skal ha kontakt med en perosn man har hatt som elskerinne, og er det så viktig at han ikke kan klare seg uten henne da får han fint klare seg uten meg. Jeg gidder ikke gå stille i dørene i vårt forhold, for det handler om respekt og den bør gå begge veier. Jeg sier også i fra hva jeg aksepterer og hva jeg ikke akspeterer, og klarer han ikke å leve uten de tingene jeg ikke aksepterer da er han heller ikke mannen for meg. Jeg er kjempe glad i min mann, men han er ikke mer verdt enn min psyke.
Gjest Kålungen Skrevet 15. april 2006 #14 Skrevet 15. april 2006 Jeg hadde ikke likt det. Jeg vet at jeg hadde lurt på om han fortsatt hadde hatt lyst på henne, om noe skjedde mellom de osv. Jeg er nok litt for sjalu og mistroisk av natur
Madam- Mim Skrevet 16. april 2006 #15 Skrevet 16. april 2006 jeg har opplevd det, og kjent på følelsen. Den er vond og ekkel. Sa ifra, og fikk gehør for det. Respekt og tillit er viktig i forholdet vårt, det som truer dette eliminerer vi sammen. Man må være ærlig på det man føler er feil og si ifra, det er vel en selvfølge at dette blir akseptert !!!
Goosebump Skrevet 16. april 2006 #16 Skrevet 16. april 2006 (endret) hadde ikke syntes det var så kult nei. Vet at han føler det samme i motsatt setting Endret 16. april 2006 av Goosebump
Gjest seroxata Skrevet 16. april 2006 #17 Skrevet 16. april 2006 hadde så absolutt ikke likt det! ikke fordi jeg ikke stoler på typen, men hallo... likevel. sjalusien ville nok ligget ganske sentralt der ja gitt!
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #18 Skrevet 16. april 2006 Jeg omgås flere gutter jeg har ligget med. Det er en grunn til at jeg sluttet å ligge med dem. Ville ikke protestert på det om min kjæreste gjorde det samme. Men hadde reagert om en gammel elskerinne plutselig kom tilbake i livet hans!
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2006 #19 Skrevet 17. april 2006 Jeg er forelska i en som er bestevenner med sin gamle pulevenn. Selv om jeg aldri kommer til å få ham, så gjør det kjempevondt å tenke på. Jeg hadde aldri takla det om han var typen min.
Cata Skrevet 17. april 2006 #20 Skrevet 17. april 2006 Nix, ville ikke likt det om han hadde hatt kontakt med en tidligere elskerinne. Hadde det vært en gammel venninne, ville jeg derimot funnet meg i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå