Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2006 #1 Skrevet 14. april 2006 Går det an å ha Wagner's Lohengrin som utgangsmarsj??
kitekatt Skrevet 14. april 2006 #2 Skrevet 14. april 2006 (endret) Går det an å ha Wagner's Lohengrin som utgangsmarsj?? ← Jeg synes den er mer inngangsmarsj jeg...liksom forventningsfull Tenker litt sånn: "here comes the bride, all dressed in white" Men der er bare min mening Endret 14. april 2006 av kitekatt
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2006 #3 Skrevet 14. april 2006 Jeg synes den er mer inngangsmarsj jeg...liksom forventningsfull Tenker litt sånn: "here comes the bride, all dressed in white" Men der er bare min mening ← Var det er følte eg også eigentleg... Men vi skal ha felespel til inngangsmarsj vi då.. Vanskeleg å velje utgangsmarsj, syns vi.... Nokon gode forslag?
kitekatt Skrevet 14. april 2006 #4 Skrevet 14. april 2006 Var det er følte eg også eigentleg... Men vi skal ha felespel til inngangsmarsj vi då.. Vanskeleg å velje utgangsmarsj, syns vi.... Nokon gode forslag? ← Gåte spiller jo Jämtländsk brudmarsch. Den er jo nydelig. Ellers skal vi ha brudeslått fra Øre, og den synes jeg er fin ihvertfall Dere kan jo ha Mendehlsons på vei ut? Det blir ikke så galt og den er tradisjonell. Vi skal ha den inn
LindaL Skrevet 14. april 2006 #7 Skrevet 14. april 2006 (endret) jeg suns mendelson er mer inngangsmarsj,,vi skal ha brudemarsj fra gudbrandsdalen,,nyydelig rolig marsj,,syns det må være litt easy ut igjen liksom,,, til utgangsmarsj altså,,,og mendelson inn Endret 14. april 2006 av LindaL
Nordlandspia Skrevet 14. april 2006 #8 Skrevet 14. april 2006 (endret) ... Endret 21. november 2009 av Nordlandspia
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2006 #9 Skrevet 14. april 2006 Då har vi bestemt oss for Mendelhsons! http://www.royken.kirken.no/doc/Musikk/sang11.mp3 Hihi... Takk for tipset, kit!
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2006 #10 Skrevet 14. april 2006 Enig med kitekatt om at Mendelssons kan gå som utgangsmarsj. Vi er også i tenkeboksen, synes bruremarsj fra Lødingen og bruremarsj fra Seljord er fine, men du vil kanskje ha en "klassiker" siden dere har en litt ukjent bruremarsj til inngangsmarsj? Eller er det ikke viktig? ← You got it!!!
Nordlandspia Skrevet 14. april 2006 #11 Skrevet 14. april 2006 (endret) ... Endret 21. november 2009 av Nordlandspia
LindaL Skrevet 14. april 2006 #12 Skrevet 14. april 2006 det var bare det at vi fikk spilt den for oss,dvs mamma ,pappa og svigers,,i irka,så vi skulle høre,og jeg følte at den ble litt for voldsom,men vi er da alle forskjellige,,lykke til
Nordlandspia Skrevet 14. april 2006 #13 Skrevet 14. april 2006 (endret) ... Endret 21. november 2009 av Nordlandspia
LindaL Skrevet 14. april 2006 #14 Skrevet 14. april 2006 (endret) ja ,mendelson er kjmpefin til og ha inn,men vi var usikre på den og.men vi var i kirken forrige helg,heeeeele fam og svigerfam,og alle var skjønt enige om at mendelson passa liksom ikke til utgangm,så det ble inng,marsjen,og brudemarsj fra g,bdalen ut Endret 14. april 2006 av LindaL
Gjest Gjesta Skrevet 14. april 2006 #15 Skrevet 14. april 2006 Jeg hadde bare en klar tanke i hodet da jeg gikk opp kirkegulvet, og den kommer jeg aldri til å glemme........ Det var denne: Hvorfor i all verden gadd jeg å bruke så mye tid på å bestemme meg for musikken, jeg hører jo ikke en lyd av den allikevel............ Klem Eve, snart vært gift i to år
Nordlandspia Skrevet 14. april 2006 #16 Skrevet 14. april 2006 (endret) ... Endret 21. november 2009 av Nordlandspia
LindaL Skrevet 14. april 2006 #17 Skrevet 14. april 2006 he he det har du sikkert rett i,men du vet oss bruder,,vi tenker og planlegger alt,,,
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2006 #18 Skrevet 14. april 2006 Det var fort gjort! ← Satt no her å hørte gjennom nokre salmar, og begge var einige om at vi ville gå for Mendelssohn, F. Fra en midtsommernattsdrøm, så då ar det berre å bestemme seg for det! det var bare det at vi fikk spilt den for oss,dvs mamma ,pappa og svigers,,i irka,så vi skulle høre,og jeg følte at den ble litt for voldsom,men vi er da alle forskjellige,,lykke til ← Er fint med noko som kan vere litt overveldande når vi skal ut av kyrkja som mann og kone! Jeg hadde bare en klar tanke i hodet da jeg gikk opp kirkegulvet, og den kommer jeg aldri til å glemme........ Det var denne: Hvorfor i all verden gadd jeg å bruke så mye tid på å bestemme meg for musikken, jeg hører jo ikke en lyd av den allikevel............ Klem Eve, snart vært gift i to år ← Hehe, vi brukte ca 2 min på å bestemme oss, så vil ikkje kalle det særleg sløsing med tid...
Gjest Gjesta Skrevet 14. april 2006 #19 Skrevet 14. april 2006 he he det har du sikkert rett i,men du vet oss bruder,,vi tenker og planlegger alt,,, ← OM jeg vet.................
Netten Skrevet 14. april 2006 #20 Skrevet 14. april 2006 Vi skal ha J.M. Førdes Bruremarsj som utgangsmarsj. Den er bare utrolig flott!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå