Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2002 #1 Skrevet 27. november 2002 Hvilket merke bruker du? Hva er det beste merket? Jeg har brukt mange forkjellige hudpleieserier, men jeg må si at det merket som passer min hud best, er Vichy. På et Vitus-apotek så ga de meg masse prøver og brosjyrer som jeg tok med hjem og prøvde. Og jeg må si at jeg virkelig er fornøyd med resultatene.
Megan Skrevet 27. november 2002 #4 Skrevet 27. november 2002 Biotherm! Synes produktene er geniale og lukter sååå godt!
Gjest care Skrevet 27. november 2002 #5 Skrevet 27. november 2002 Ja helt enig - boitherm er bra. Bruker det mest til kroppen
Gjest Madden Skrevet 28. november 2002 #6 Skrevet 28. november 2002 Bruker Decleor og en del produkter fra Lancôme...er veldig fornøyd med disse...vurderer dog å prøve MD formulation..har hørt mange som har gode erfaringer med produktene! :D
starie Skrevet 28. november 2002 #7 Skrevet 28. november 2002 Guinot på tørr og fuktfattig hud. Dermalogica på sensitiv hud. Babor kroppsprodukter. MD Formulations på uren hud. Mary Cohr på ung, "normal" hud. Decleor antirynke-produkter. Dette er det jeg bruker på mine kunder i hvertfall Selv bruker jeg helst Guinot og Babor. *PUH*
Gjest KATTAstrofe Skrevet 28. november 2002 #8 Skrevet 28. november 2002 Clinique - har normal hud. Brukte Decleor før, men har gått mer og mer over til Clinique.
Lilletøtta Skrevet 29. november 2002 #9 Skrevet 29. november 2002 Biotherm :D :D :D Kjempegode produkter! Har prøvd endel, men kommer ikke til å bytte etter jeg forelska meg i Biotherm
Jen Skrevet 29. november 2002 #10 Skrevet 29. november 2002 Siste året har jeg brukt Shiseido, og er veldig fornøyd med det. Rensekremen skummes opp til det mykeste skum man kan tenke seg....deilig! Det er også utrolig drøyt i bruk, så jeg tror egentlig ikke det er så mye dyrere enn billige kremer når alt kommer til alt.
orakel Skrevet 29. november 2002 #11 Skrevet 29. november 2002 Jeg har kommet frem til en blanding av produkter fra Biotherm og Lancôme som passer min hud bra. Og jeg har virkelig prøvd mye forskjellig opp gjennom årene.
Gjest Jentegjest Skrevet 29. november 2002 #12 Skrevet 29. november 2002 Har samme problem. er på utskikk etter gode hudpleieprodukter. prøvd mye, men ikke fornøyd. d beste var nok dermalogica. Men kan noen fotelle meg litt mer om md-form.? siden d var endel som anbefalte den. pris og hvor man finner den. Har kombinasjonshud. hva er best til d da? Pia
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #13 Skrevet 29. november 2002 Md formulations får du kjøpt hos hudpleier. Har brukt produktene siden april. Jeg har blandingshud. Huden har aldri vært så perfekt tidligere, og kommer aldri til å skifte. Kjøpte facial lotion til 349, en ganske liten flaske, men du skal bare ha noen få dråper av den. Jeg kjøpte ansiktskrem til 455 for 40ml. Jeg kjøpte som sagt i april, og jeg har ennå til utpå nyåret av denne. De er vanvittig drøye. Syns dermed de ikke er så dyre. Bruker ansiktsmaske fra Decleor en gang uka. Alle disse produktene anbefales, er utrolig drøye, drøyere enn dagligvaren. Du får i tillegg full valuta for pengene.
Gjest Hungle Skrevet 29. november 2002 #14 Skrevet 29. november 2002 MD Formulations har utrolig gode produkter! Har prøvd nesten alt av renseprodukter (har slitt med uren hud), men MD Formulations hjelper virkelig. Har brukt serien i litt mer enn 2 måneder og huden ser bedre ut enn på lenge. Anbefales!!
chriztine Skrevet 30. november 2002 #15 Skrevet 30. november 2002 Syns det er mange bra hudpleie produkter, men bytter veldig ofte, og har heller ikke funnet en hel serie fra et merke jeg er fornøyd med. Men har veldig mange produkter fra Clarins som jeg er stor fornøyd med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå