Gå til innhold

Mister Jobben!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Nå skriver Nettavisen at den pedofile læreren som man kunne lese om i VG i går mister jobben sin.

Godt at lederen i Utdanningsforbundet fikk ordnet opp sammen med bla. Redd Barna.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
Rart i grunn, at en slik alvorlig sak må komme opp i Media før noen reagerere. Skremmende, synes jeg.  :(

Det lokale lensmannskontoret synes vel det ikke var så viktig, akkurat som konemishandling ikke er viktig.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bra at det skjer noe, men ja det er merkelig at noen liksom ikke kan få ut fingern uten at ting blir tatt opp i media.

Mannen får nok satse på og arbeide med noe annet barn. Man plasserer ikke dyremisshandlerer på dyrlegekontoret heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. antok ut fra overskriften at Milla hadde mistet jobben.. :roll:

Bra det ikke ver det det gjaldt da..

Velvel.. var da enda godt noen fikk ryddet opp i denne saken.

Frk. Busybody :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Hmm.. antok ut fra overskriften at Milla hadde mistet jobben..

Da tror jeg nok mange hadde storkost seg.

Men nå handlet det om den pedofile læreren på Vestlandet. Tenk så ekkelt for elevene som plutselig mister læreren sin og foreldre som skal forklare hvorfor de får ny lærer. Det blir nok ikke så lett å bortforklare det faktum at han var pedofil.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker ikke i farten om det stod noe i artikkelen om hvor gamle barn han underviste, men hvis de ikke er altfor små kan man jo rett og slett si sannheten syns jeg..

Barn må (dessverre) lære seg at det er mye fælt i verden, det fins mennesker som ikke er helt i vater, og at ikke alle voksne vil dem godt.

Stiller seg litt annerledes hvis ungene er mindre såklart.. hadde jeg vært forelder til et barn i klassen hans da ville jeg nok sagt at han ikke fikk jobbe der lenger fordi "han ikke var noe snill" eller noe i den duren.

Frk. Busybody :rodme:

(jobber iherdig med å komme over 200-innlegg-grensen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at da jeg gikk på barneskolen hadde jeg veldig stor tillit til læreren min. Ikke så greit om en rollefigur som en lærer faktisk er en ekkel pedo! Synes man i stor grad bør være ærlig med ungene- før eller siden vil de høre rykter uansett, og da er det vel egentlig best å ha hørt det fra foreldre osv først! Uansett- flott at drittsekken fikk sparken! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Esmeralda

Da tror jeg nok mange hadde storkost seg.

Nei, Milla. Jeg kan være uenig med deg om mange ting, og oppfatter deg ikke som verdens mest reflekterte kvinne, men jeg hadde ikke kost meg om du hadde mistet jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...