kitekatt Skrevet 14. april 2006 #1 Skrevet 14. april 2006 (endret) Hvor stort skal dere ha det? Og hvordan printer dere dette ut i stort?? Endret 14. april 2006 av kitekatt
Elise_ Skrevet 14. april 2006 #2 Skrevet 14. april 2006 Hvis vi skulle hatt det tror jeg at jeg hadde tegnet/skrevet for hånd på et A3 eller A4-ark.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #3 Skrevet 14. april 2006 vi skal ha det i a3,,men har også tenkt og gjøre en annen greie:skal få pappa, mest sannsynlig til å gå rundt og fortelle alle gjestene hvem alle er,det vil ta litt tid,men jeg har en venninne som gjorde det,og det var stor suksess,
LindaL Skrevet 14. april 2006 #4 Skrevet 14. april 2006 det var meg,,glemte og logge meg på,,har malt dørkarmer i hele dag,så er rimelig surrete i toppen,,mens min kjære,jo han har spilt playstation,,,,hva gjør man ikke for sin kjære,,,
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2006 #5 Skrevet 14. april 2006 Reknar med at vi får printa eit A3-ark på jobben til mannen eller noko... Eigentleg burde vi vel hatt ein stor plakat der bordet var printa, og så festa vi navnelappane med tyggis-teip eller noko, for det kjem garantert til å bli siste-liten-endringar over kven som kjem, tenker eg..
LindaL Skrevet 14. april 2006 #6 Skrevet 14. april 2006 Ja,de er fine,,de tyggis greiene,,det kommer nok til å bli maaange endringer,,så det lønner seg nok og vente til siste liten ja,,,
kitekatt Skrevet 14. april 2006 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2006 Reknar med at vi får printa eit A3-ark på jobben til mannen eller noko... Eigentleg burde vi vel hatt ein stor plakat der bordet var printa, og så festa vi navnelappane med tyggis-teip eller noko, for det kjem garantert til å bli siste-liten-endringar over kven som kjem, tenker eg.. ← Hvis man har det elektronisk gjør det jo ikke noe om det blir endringer. Bare lurer på om amn kan printe i A3 på vanlig printer? Eller så må jeg vel kopiere fra A4, blåse opp og kopiere det opp i A3 på jobb...
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2006 #8 Skrevet 14. april 2006 Hvis man har det elektronisk gjør det jo ikke noe om det blir endringer. Bare lurer på om amn kan printe i A3 på vanlig printer? Eller så må jeg vel kopiere fra A4, blåse opp og kopiere det opp i A3 på jobb... ← Eg er redd det blir endringar samme dag eg... Har nokre ustabile gjester, for å sei det sånn... I vår printer går det i alle fall ikkje an å printe A3...
Gjest Binna Skrevet 14. april 2006 #9 Skrevet 14. april 2006 Hvis man har det elektronisk gjør det jo ikke noe om det blir endringer. Bare lurer på om amn kan printe i A3 på vanlig printer? Eller så må jeg vel kopiere fra A4, blåse opp og kopiere det opp i A3 på jobb... ← Bare for å svare på printer- spørsmålet, det holder ikke med A4 printer, til A3 utskrifter. Det må være plass til A3 arkene
kitekatt Skrevet 14. april 2006 Forfatter #10 Skrevet 14. april 2006 Bare for å svare på printer- spørsmålet, det holder ikke med A4 printer, til A3 utskrifter. Det må være plass til A3 arkene ← Var det jeg mistenkte....
Mies Skrevet 14. april 2006 #11 Skrevet 14. april 2006 Du kan skive ut A4 planen din i A3 på en skriver som kan skrive ut i A3, men da er det nok enklere for deg å kopiere opp på jobben ja. Ellers så kan du jo skrive ut på to A4 ark og tape ved siden av hverandre.... Det greieste er trolig å gjøre dette ved hjelp av PDF leseren din!
Susan Sto Helit Skrevet 15. april 2006 #12 Skrevet 15. april 2006 Tror jeg ender med et bordkart med tomme ruter, skrevet ut på jobb, og så fyller jeg inn rutene for hånd kvelden i forveien. (Og har et ekstra i bakhånd, så vi kan gjøre endringer i siste liten dersom det skulle skje noe uforutsett.)
Catzy Skrevet 15. april 2006 #13 Skrevet 15. april 2006 Vi lagde hele bordkartet i Microsoft Office Visio, og printet det ut på A3-ark, siden printeren vår takler det. Det gikk bra. Gjorde det torsdag før bryllupet. Vi hadde runde bord, og hadde noen trukket seg etter fredag formiddag, så hadde vi bare fjernet en plass på det bordet. Hvis dere ikke rekker innom jobb eller annet sted med A3-printer, så kan jo 2 A4-ark gjøre susen. Print halve på ene arket, og andre halvdelen på det andre, og bruk limbånd på midten. Muligens ikke like lekkert, men mindre problem enn å stresse livet av seg over en kopimaskin. Catzy
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2006 #14 Skrevet 15. april 2006 vi skal ha det i a3,,men har også tenkt og gjøre en annen greie:skal få pappa, mest sannsynlig til å gå rundt og fortelle alle gjestene hvem alle er Kan du forklare nærmere? Det høres jo flott ut, hvis du mener det jeg tror du mener, men jeg er ikke helt sikker..
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2006 #15 Skrevet 15. april 2006 ville printet ut i A3 uten navn, og skrevet på navnene for hånd kvelden for.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2006 #16 Skrevet 16. april 2006 Jeg bruker program herfra til å holde oversikt over inviterte gjester, tilbakemeldinger på innbydelser, mat preferanser, bordplassering og bordkart: www.perfecttableplan.com Jeg synes iallefall det gjør oppgavene litt lettere :-)
Gjest Markblomsten Skrevet 14. mai 2006 #17 Skrevet 14. mai 2006 Jeg kan printe ut opptil A0 på jobben min, så vi skal printe der. Mest trolig i A2 eller A1 format. (Har 110 gjester så trenger litt luft på planen for å få den til å se oversiktelig ut.) Endelig bordsetting bestemmer vi oss for på torsdagen, dersom det kommer endringer etter dette så blir det rett og slett en tom plass. Dere kan jo oppsøke en kopianstale (al allkopi el.) og så skrevet ut større format der.
kitekatt Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #18 Skrevet 14. mai 2006 Takk for svar jenter, men nå har jeg laget bordkart. Lagde i word (tabell) også taper jeg sammen 2 ark. Ser dette ok ut?
Gjest Markblomsten Skrevet 14. mai 2006 #19 Skrevet 14. mai 2006 Jeg synes dette ser veldig bra ut jeg kitekatt
kitekatt Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #20 Skrevet 14. mai 2006 Jeg synes dette ser veldig bra ut jeg kitekatt ← Så bra Blir kanskje litt lite, men det får duge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå