Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Rexina
Skrevet

Hei

Nå går det endelig mot lysere tider og man begynner virkelig å glede seg til bading, sommer og sol.

Da er det viktig med en duft som følger med årstiden.

hvilken parfyme er sommer for deg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

jeg har akkurat (omsider) fått den nye Promesse til Carcharel, så den, sammen med Tommy Girl og Escada, skal jeg kose meg med i sommer (som vinter) ;)

Gjest -eline-
Skrevet

Stella McCartneys sommerduft 'Sheer Stella' skal jeg kjøpe meg... prøvde den på flyplassen før påske og angrer på at jeg ikke kjøpte den da...

Gjest Rexina
Skrevet
jeg har akkurat (omsider) fått den nye Promesse til Carcharel, så den, sammen med Tommy Girl og Escada, skal jeg kose meg med i sommer (som vinter) ;)

Promesse fra Carcharel er kjempegod :) hvilken Escada mener du?

Rockin' Rio eller den fra i år?

Stella McCartneys sommerduft 'Sheer Stella' skal jeg kjøpe meg... prøvde den på flyplassen før påske og angrer på at jeg ikke kjøpte den da...

Dette var en delikat flakong! Blei nysgjerrig på den gitt ;)

Skrevet

Escada sine lukter er helt klart sommer for meg! - MEN jeg kjøper ikke nye parfymer for i sommer...Laura brukes året rundt! - og 313 fra Carolina Hererra til variasjon! - Gamle lukter som jeg fortsatt elsker!

Skrevet

Promesse frå Cacharel, Mandarina Duck og Love at first glow frå Jennifer Lopez.

Skrevet

I år skal jeg kjøpe meg Lacoste - touch of sun og Escada - pacific paradise.

Yummi!

Skrevet
I år skal jeg kjøpe meg Lacoste - touch of sun og Escada - pacific paradise.

Yummi!

Den nye til Escada er NAM, bedre enn den i fjord (som jeg selvfølgelig bare MÅTTE ha) TYPISK :sur: men sånn er det.

Skrevet
Den nye til Escada er NAM, bedre enn den i fjord (som jeg selvfølgelig bare MÅTTE ha) TYPISK :sur:  men sånn er det.

Ja jeg syns også den er bedre enn den i fjor (Rockin rio) Den luktet litt vel søtt syns jeg... Pacific paradise er akkurat passe :)

Gjest Gjesta
Skrevet
Den rosa hjerteEscadaen....

Jeg tror den heter Sentiment.

For meg blir det sikkert noe av følgende, som er det jeg bruker for tida:

L'Eau par Kenzo

DKNY

Gucci Envy (den grønne!)

Matis L'Ondée Précieuse

Guess by Guess

I tillegg kommer Dior Bronze Sweet Sun fra tidligere. I fjor kjøpte jeg Miami Glow (J.-Lo), men den synes jeg plutselig lukter billig luftfrisker nå.

Jeg kunne tenke meg en eller annen bodyspray i tillegg, men vet ikke hva.

Skrevet (endret)

Den DKNY parfymen; hvilken av de er det?

Jeg har akkurat kjøpt meg "Be Delicious av det merket, og den er helt fantastisk! :)

Hvis det er denne du mener, ville jeg kjøpt meg en bodyspray av denne, for den er så deilig og du føler deg så ren av den, synes jeg ;)

-Rexina-

Endret av Rexina
Gjest Gjesta
Skrevet
Den DKNY parfymen; hvilken av de er det?

Jeg har akkurat kjøpt meg "Be Delicious av det merket, og den er helt fantastisk! :)

Hvis det er denne du mener, ville jeg kjøpt meg en bodyspray av denne, for den er så deilig og du føler deg så ren av den, synes jeg ;)

-Rexina-

Den DKNY-en jeg har, er den som heter DKNY Women, den i skyskraper-flaske. Jeg så at det finnes en sommerversjon av den, så det er mulig jeg kjøper den. Jeg liker ikke så sterke parfymer for tiden, så sommerversjoner er veldig bra.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

kjøpte BOSS pure purple idag... FRESH!

har også Fantasy Britney, var veldig søt, men ble veldig god etter en stund.

skal også få snust på Escada sommerduften.

Skrevet

ja,escadas sommerduft tror jeg blir en kjempehit i år faktisk. kanskje ennå mer enn i fjor!

den er så utrolig god!!

noen som vet hvor mye 50 ml koster til full pris i et vanlig parfymeri?

Skrevet

DKNY Women og Be Delicious er begge favoritter hos meg! :)

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

www.strawberrynet.com

escadaen 2XX;

husker ikke exakt prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...