Gjest Rexina Skrevet 14. april 2006 #1 Skrevet 14. april 2006 Hei Nå går det endelig mot lysere tider og man begynner virkelig å glede seg til bading, sommer og sol. Da er det viktig med en duft som følger med årstiden. hvilken parfyme er sommer for deg?
Gjest Gjesta Skrevet 14. april 2006 #2 Skrevet 14. april 2006 jeg har akkurat (omsider) fått den nye Promesse til Carcharel, så den, sammen med Tommy Girl og Escada, skal jeg kose meg med i sommer (som vinter)
Gjest -eline- Skrevet 14. april 2006 #4 Skrevet 14. april 2006 Stella McCartneys sommerduft 'Sheer Stella' skal jeg kjøpe meg... prøvde den på flyplassen før påske og angrer på at jeg ikke kjøpte den da...
Gjest Rexina Skrevet 14. april 2006 #5 Skrevet 14. april 2006 jeg har akkurat (omsider) fått den nye Promesse til Carcharel, så den, sammen med Tommy Girl og Escada, skal jeg kose meg med i sommer (som vinter) ← Promesse fra Carcharel er kjempegod hvilken Escada mener du? Rockin' Rio eller den fra i år? Stella McCartneys sommerduft 'Sheer Stella' skal jeg kjøpe meg... prøvde den på flyplassen før påske og angrer på at jeg ikke kjøpte den da... ← Dette var en delikat flakong! Blei nysgjerrig på den gitt
Bauche Skrevet 14. april 2006 #6 Skrevet 14. april 2006 Escada sine lukter er helt klart sommer for meg! - MEN jeg kjøper ikke nye parfymer for i sommer...Laura brukes året rundt! - og 313 fra Carolina Hererra til variasjon! - Gamle lukter som jeg fortsatt elsker!
Søtpotita Skrevet 14. april 2006 #8 Skrevet 14. april 2006 Promesse frå Cacharel, Mandarina Duck og Love at first glow frå Jennifer Lopez.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #9 Skrevet 14. april 2006 I år skal jeg kjøpe meg Lacoste - touch of sun og Escada - pacific paradise. Yummi!
Rexina Skrevet 14. april 2006 #10 Skrevet 14. april 2006 I år skal jeg kjøpe meg Lacoste - touch of sun og Escada - pacific paradise. Yummi! ← Den nye til Escada er NAM, bedre enn den i fjord (som jeg selvfølgelig bare MÅTTE ha) TYPISK men sånn er det.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #11 Skrevet 14. april 2006 Den nye til Escada er NAM, bedre enn den i fjord (som jeg selvfølgelig bare MÅTTE ha) TYPISK men sånn er det. ← Ja jeg syns også den er bedre enn den i fjor (Rockin rio) Den luktet litt vel søtt syns jeg... Pacific paradise er akkurat passe
Gjest Gjesta Skrevet 14. april 2006 #13 Skrevet 14. april 2006 Den rosa hjerteEscadaen.... ← Jeg tror den heter Sentiment. For meg blir det sikkert noe av følgende, som er det jeg bruker for tida: L'Eau par Kenzo DKNY Gucci Envy (den grønne!) Matis L'Ondée Précieuse Guess by Guess I tillegg kommer Dior Bronze Sweet Sun fra tidligere. I fjor kjøpte jeg Miami Glow (J.-Lo), men den synes jeg plutselig lukter billig luftfrisker nå. Jeg kunne tenke meg en eller annen bodyspray i tillegg, men vet ikke hva.
Rexina Skrevet 14. april 2006 #14 Skrevet 14. april 2006 (endret) Den DKNY parfymen; hvilken av de er det? Jeg har akkurat kjøpt meg "Be Delicious av det merket, og den er helt fantastisk! Hvis det er denne du mener, ville jeg kjøpt meg en bodyspray av denne, for den er så deilig og du føler deg så ren av den, synes jeg -Rexina- Endret 14. april 2006 av Rexina
Gjest Gjesta Skrevet 14. april 2006 #15 Skrevet 14. april 2006 Den DKNY parfymen; hvilken av de er det? Jeg har akkurat kjøpt meg "Be Delicious av det merket, og den er helt fantastisk! Hvis det er denne du mener, ville jeg kjøpt meg en bodyspray av denne, for den er så deilig og du føler deg så ren av den, synes jeg -Rexina- ← Den DKNY-en jeg har, er den som heter DKNY Women, den i skyskraper-flaske. Jeg så at det finnes en sommerversjon av den, så det er mulig jeg kjøper den. Jeg liker ikke så sterke parfymer for tiden, så sommerversjoner er veldig bra.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 15. april 2006 #16 Skrevet 15. april 2006 kjøpte BOSS pure purple idag... FRESH! har også Fantasy Britney, var veldig søt, men ble veldig god etter en stund. skal også få snust på Escada sommerduften.
Rexina Skrevet 15. april 2006 #17 Skrevet 15. april 2006 ja,escadas sommerduft tror jeg blir en kjempehit i år faktisk. kanskje ennå mer enn i fjor! den er så utrolig god!! noen som vet hvor mye 50 ml koster til full pris i et vanlig parfymeri?
Netten Skrevet 15. april 2006 #18 Skrevet 15. april 2006 DKNY Women og Be Delicious er begge favoritter hos meg!
Gjest Miss.Chanel Skrevet 15. april 2006 #19 Skrevet 15. april 2006 www.strawberrynet.com escadaen 2XX; husker ikke exakt prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå