Gjest XX Skrevet 27. november 2002 #1 Del Skrevet 27. november 2002 Hvorfor i all verden får man to hvite flekker bak på skulderbladene når man soler seg i solarium?? Jeg har kjøpt meg finkjole med dyp skjæring i ryggen og vil gjerne ha bittelitt farge uten å bruke selvbruningskrem. Noe man kan gjøre for å unngå disse flekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 27. november 2002 #2 Del Skrevet 27. november 2002 Hvite "solarium-flekker" kommer av at det blir vakum mellom deg og solsengen på akkurat disse stedene. Eneste mulighet for å unngå dette er nok å flytte stilling i solsenga hele tiden. Altså sørge for at det kommer luft imellom med jevne mellomrom. Tror ikke selvbruningskrem virker på slike flekker, men du kan vel alltids forsøke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 28. november 2002 #3 Del Skrevet 28. november 2002 Disse flekkene kommer fordi det er dårlig blodsirkulasjon i området når du ligger på det harde underlaget. Du unngår slike flekker hvis du flytter litt på deg under solingen. Jeg har av og til fått en sånn hvit flekk nederst på korsryggen, akkurat over rumpesprekken! Sexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. november 2002 #4 Del Skrevet 28. november 2002 Det går an å ligge på maven også. Bare pass på hvor puppene ligger - jeg slapp hvite feller på ryggen - men fikk to streker nedover puppene mot armhulen Så en mellomting og med måte etc. det hadde vært tingen. Dette kommer an på puppenes "konsistens! - dvs hvor mye de "flyter" ut eller hvor flate de blir når du legger deg på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 28. november 2002 #5 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg får også slike flekker på ryggen..og har løst det med å snu meg oftere...det er nok ikke så enkelt å "få bort" med selvbruningskrem, men om det er krise er det jo verdt et forsøk! (få noen til å hjelpe deg da iallefall..og prøv en selvbruningskrem som virker hurtig! ) lykke til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå