Gå til innhold

Kvinner kjører befolkningen på dynga!

Anbefalte innlegg

Gjest GeorgeMichael(you wish)
Skrevet
Og dette stemmer ikke, likestiling har bidratt til at ressurssvake menn lettere får reprodusert seg de også. Før likestillingen måtte en mann for å få seg fitte kunne vise til at han hadde ressurser til å forsørge både fitta og deres felles reproduksjon. Og de som ikke kunne, de fikk ikke noe. I dag er det slik at menn ikke lenger er alene om forsørgeransvaret, og dermed kan også ressursvake menn få seg fitte, fordi det like gjerne kan være hun som forsørger han.

Det er sikkert noen menn som taper på likestillinga, men det er nok like mange som vinner på det (helt crazy påstand, min anmerkning), så det går nok opp-i-opp tilslutt... (Selv er jeg sosial-darwinistisk nok til å ønske at du hadde rett i din teori, men desverre er det nok ikke slik.)

Problemet med argumentasjonen til Varg-Menja er at hun ikke sier noe om hvor mange menn dette gjelder for. Ja, det er ressursvake menn som får seg damer som synes det er ok at hun har en stor del av det økonomiske ansvaret i familien. Men mengdemessig (kvantitativt) er dette som å pisse i havet.

Det er faktisk ikke bare slik at det er stygge, overvektige, fattige menn som ikke får seg damer. Det er også mange damer som ikke får seg menn, fordi de ikke finner menn som appellerer til de biologiske følelsene som må utløses for å skape kåthet. Grunnen til at de ikke finner disse mennene, er at de ikke fins. F.eks kommer det til å være en overvekt av kvinnelige leger om ikke lenge. Hvem skal disse gifte seg med når de ikke finner menn som har mer penger og høyere status?

Av natur er vi skrudd sammen slik at kvinner generelt sett er 10cm lavere enn gutta, sannsynligvis fordi kvinner tenner på høyere menn. Jeg vet allikevel at svært mange jenter her på forumet som er lavere, tenner på høye menn. Spm er om dette er kulturelt eller om det er biologisk.

Analogien er følgende. Hvis mange nok 1.60 jenter tar 1.90 menn, og 1.70 kvinner gjør det samme- hvor mange kvinner vil være til overs for den vanlige 1.80 mannen? For å ikke snakke om 1.70 mannen. Vil det være like mange høye jenter som ligger med lave gutter, som det er lave jenter som ligger med høye gutter? Jeg tror ikke det- og det samme kan vi si om status, makt og penger i dagens samfunn.

Høyde, status, makt og penger var viktig- men mindre viktig i steinalderen. Der var det også vanligere med voldtekt. Nå har vi kommet i en situasjon hvor befolkningsutviklingen er negativ. Og selv om Bønna ikke har bevis for at likestillingen har skylda, er det mange ting som peker i den retningen. Kvinnens situasjon har forandret seg. Hennes biologi er den samme.

Ikke bare ressurssvake menn vil dø ut, men samfunnet vil minke. Vi må importere folk til lavstatusjobber. Vi får mer gettodannelse. Vi får mer klassesamfunn. Jo, det er forståelig at lavstatusmenn er frustrerte. Det er forståelig at alle er frustrerte, som bryr seg om hvordan det kommer til å gå med Norge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men mengdemessig (kvantitativt) er dette som å pisse i havet.

Og dermed har du stoppet alle motargumenter?

Det er faktisk ikke bare slik at det er stygge, overvektige, fattige menn som ikke får seg damer. Det er også mange damer som ikke får seg menn, fordi de ikke finner menn som appellerer til de biologiske følelsene som må utløses for å skape kåthet. Grunnen til at de ikke finner disse mennene, er at de ikke fins.

Dersom du kikker deg rundt på byen vil du se langt flere vakre kvinner med stygge menn, enn stygge kvinner med vakre menn. :ler: Selv foretrekker jeg de litt overvektige og spør aldri hvordan det står til med økonomien. :ler: Joda de mennene vi ser etter finnes. Ellers ville ingen kvinne noensinne ha forelsket seg. Og med alle kjærlighetssorgtrådene her burde i allefall det være motbevist.

Av natur er vi skrudd sammen slik at kvinner generelt sett er 10cm lavere enn gutta, sannsynligvis fordi kvinner tenner på høyere menn. Jeg vet allikevel at svært mange jenter her på forumet som er lavere, tenner på høye menn. Spm er om dette er kulturelt eller om det er biologisk.

Snakk om generalisering. Vi kommer i alle høyder og fasonger uansett kjønn. Og mange jenter her på forumet tenner på lavere menn. Jeg tror forøvrig at det er kulturelt betinget om man går for høyden. Men det er bare min teori og jeg teller bare en stemme. På lik linje med deg.

Analogien er følgende. Hvis mange nok 1.60 jenter tar 1.90 menn, og 1.70 kvinner gjør det samme- hvor mange kvinner vil være til overs for den vanlige 1.80 mannen? For å ikke snakke om 1.70 mannen. Vil det være like mange høye jenter som ligger med lave gutter, som det er lave jenter som ligger med høye gutter? Jeg tror ikke det-

Nei nettopp det blir snakk om tro. (blir nesten religiøst dette her) Foretrekker de som er like høye eller lavere enn meg når det gjelder hva som tiltaler øyet. Men nå er det ikke det som blir utslagsgivende for de fleste kvinner da. (i motsettning til menn?) :ler:

Vi får mer gettodannelse.

Har vi ikke hatt det en god stund? Hørte dette begrepet som beskrivelse på en av Oslo's drabantbyer allerede for femten år siden.

Gjest Gjest_solskinn_*
Skrevet

:)

ser i grunnen ikke paa negativ befolkningsveks som noe negativt. gjoer vel ikke om det blir litt faerre folk i verden.

Er forresten mange artige diskusjoner her pa KG, kom med flere saa jeg kan le litt til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...