Gå til innhold

....

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

slettes pga. evt. snok fra samboer ;)

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morgengave er jeg foreløpig HELT blank på! :overrasket:

Hvis han ønsker seg hårklipper må jo være en fin gave det? I tillegg til deg med en fotball og sløyfe på mener jeg :ler:

Skrevet

Gi mannen det han ønsker seg! Hvis han vil ha en hårklipper, så gi ham det. Ingen vits i å gi ham noe annet. Menn har ikke helt det samme forholdet til romantiske gaver. ;) Fotballtrøya er kos og romantisk, hårklipper er smart hvis han ønsker seg det.

Catzy

Skrevet

min forlover ga sin mann hårklipper og en pulsklokke,det var det han ønska seg og ble superfornøyd,,ringte du ålesund fotballklubb?hørtes morsomt ut,men da måtte jeg tatt vålerenga,,,,,,

Gjest gjest1
Skrevet

Koss har du fått alle spelarane til å signere fotball-trøya?!?!? Mannen er gediiiigen Brann-fan, hadde vore konge å gitt han ei signert trøye!!!

Skrevet
Koss har du fått alle spelarane til å signere fotball-trøya?!?!? Mannen er gediiiigen Brann-fan, hadde vore konge å gitt han ei signert trøye!!!

Jeg sendte bare en mail til klubben og sa at han var en kjempefan, og at vi skulle gifte oss og at jeg gjerne ville gi han dette. Fikk svar om at trøya kostet 500 kr, og at jeg bare skulle ta kontakt noen uker før, også skulle de ordne dette :)

Kjempekult! Send en mail og spør!!

Skrevet

men da undrer jeg hvordan du gjør det.,vi har en data(kanskje ikke helt uvanlig)og vi ser jo hva den andre har vært inne på,skulle gjerne sendt vålerenga mail med en gang,men da vil han jo lure hvorfor jeg har vært inne på den siden....jeg er så uheldig og ikke ha mail på jobben,,,, :sur:

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg sendte bare en mail til klubben og sa at han var en kjempefan, og at vi skulle gifte oss og at jeg gjerne ville gi han dette. Fikk svar om at trøya kostet 500 kr, og at jeg bare skulle ta kontakt noen uker før, også skulle de ordne dette :)

Kjempekult! Send en mail og spør!!

Tusen takk, det skal eg jammen gjøre!!!!

Skrevet
men da undrer jeg hvordan du gjør det.,vi har en data(kanskje  ikke helt uvanlig)og vi ser jo hva den andre har vært inne på,skulle gjerne sendt vålerenga mail med en gang,men da vil han jo lure hvorfor jeg har vært inne på den siden....jeg er så uheldig og ikke ha mail på jobben,,,, :sur:

hehehe, du sletter det fra loggen! I verktøylinja har du et ikon som ser ut som en klokke med en grønn pil på som går tilbake. History heter den. da ser du hva du har vært inne på, også sletter du bare den. samtidig kan det være greit å slette cookies og temp internet files (det er mart å gjøre en gang i uka uansett ca, så går ikke pc'n så tregt) Du går på Tools, Internet options og Trykker på Delete cookies og delete internet files. Også krysser du av i den ruta som kommer opp. Da ser han ikke hva du har gjort der inne :) Kan ta litt tid mens den sletter filene. Eller trykk bare på clear history i sammen vindu. Spør han hvorfor du har ggjort det, så si bare at pc'n hang og at det hjelper å gjøre dette.

Skrevet

Ja, det er vel helt i orden å kjøpe hårklipper i morgengave!

Du fikk meg faktisk på tanken om å kjøpe barbermaskin i morgengave til min mann. Det var jaggu en god ide. Han bruker for tiden ladyshaveren min... ;)

Skrevet
Ja, det er vel helt i orden å kjøpe hårklipper i morgengave!

Du fikk meg faktisk på tanken om å kjøpe barbermaskin i morgengave til min mann. Det var jaggu en god ide. Han bruker for tiden ladyshaveren min... ;)

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...