Gå til innhold

Vasking av hvitt kjøkken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere når dere skal vaske kjøkkenet? Da mener jeg alt fra skap, fliser, komfyr og kjøkkenbenk. Jeg pleier å spraye med jif kjøkken, men har sett at ajax ahr kommet med en rosa flaske nå. Men er det noe annet jeg kan bruke som er effektivt?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg bruker jif kjøkken på benkeplater og komfyr, og innimellom på skapfronter. Ellers er det Zalovann jeg bruker mest til vask av skap etc. På gulvet bruker jeg ajax.

Skrevet

Bruker VitroClen til komfyren (keramisk topp), Mr Muscle ovnsrens til ovnen, Jif Kjøkken til benkeplatene og skapfrontene, zalo + litt salmiakk til kjøleskapet og når jeg vasker inni kjøkkenskapene, Jif Spray & Mopp til gulvet.

Skrevet

Jeg vasker alt med zalovann eller jif skurekrem. Til de blanke skapdørene har jeg zalovann på flake, og tørker av med papir.

Ellers har jeg lært at det er best å vaske med salmiakk- og zalovann, på div kjøkken jeg har jobbet.

Grunnen til at jeg ikke bruker det selv er fordi jeg har katt og da skal man ikke bruke salmiakk(de kan forveksle lukten med kattetiss og få få lyst til å tisse inne).

Gulvet vasker jeg med grønnsåpe.

Skrevet

Jeg vasker med zalovann på kjøkkeninnredningen, så bruker jeg jif skrubbekrem på oven og overflater. Sukk...blir lei av hvit kjøkken. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...