Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2006 #21 Skrevet 18. april 2006 Personlig ville jeg nok holdt meg til hvitmalte. Rosa hjerteesker fylt med godteri blir for meg litt for mye av det gode.. Og jeg liker rosa Men fin ide!
Kara W Skrevet 19. april 2006 #22 Skrevet 19. april 2006 Siden kritikk ble tatt godt imot kan jeg legge til at jeg synes det blir litt vel sukkersøtt med de bordkortene for min smak. Hvis jeg skulle gjort noe lignende tror jeg jeg ville hatt dem med ett hjerte, hvite med skrift i gull og en sjokolade i hver. Men pynten på et bryllup skal reflektere brudeparrets smak (selv om det vel blir mest brudens smak), og hvis dere liker dem og synes de er fine, så er det jo det som teller!
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #23 Skrevet 19. april 2006 synes ideen til fruktkake er god den. Jeg skal lage bordkort som blir slik:, isoporhjerter som deles i to og males creme, klees med hvit igjennomsiktig organza, Liten hvit tøyrose,perler og roseblad og navnet med sølvtusj (tror jeg) Disse skal ligge oppå serviettene på middagsfatene.
blå Skrevet 19. april 2006 #24 Skrevet 19. april 2006 Personlig så ville jeg heller ikke valgt lyserosa. Blir litt "barnslig" etter min smak da. Jeg har også sansen for bordkort som er noe "nettere" enn en eske. Men gøyal ide for alt del...men jeg syns kanskje det blir litt "fjortiss" over det. Men det er jo gøy når man kommer på noe selv da. Og gå for det om du liker det...men siden du spurte, så skal man jo være oppriktig
Gjest gjesta Skrevet 20. april 2006 #25 Skrevet 20. april 2006 hmm.. tydelig hver sin smak her..... men jeg er for de hjerte bordkortene... herregud så skjønne de er... synest de er knallfine.... så fine at jeg antagelig kommer til å ha slike bordkort.. og til dere som ikke synest de er fine .... hva slags bordkort har dere da? og sånne papir lapper med brett og navn er garantert tragiske,,, lykke til fruktkake,,,, hilsen laika77
blå Skrevet 20. april 2006 #26 Skrevet 20. april 2006 og til dere som ikke synest de er fine .... hva slags bordkort har dere da? og sånne papir lapper med brett og navn er garantert tragiske,,, hilsen laika77 ← Javel!!!! Jo, jeg skal lage bordkort som jeg har designet selv. De består av tynt pleksiglass, perler og ståltrå. Jeg synes de har et "moderene" preg, og er veldig fornøyd, og jeg tror ikke det blir tragisk. Kunne vist dere bilde, men jeg har egentlig ikke noe lyst på en diskusjon om mine bordkort.
Mies Skrevet 20. april 2006 #27 Skrevet 20. april 2006 Kunne vist dere bilde, men jeg har egentlig ikke noe lyst på en diskusjon om mine bordkort. ← Ikke uenig i denne holdningen Jeg kommer nok også til å bruke superenkle "tragiske" bordkort. Kartong, enten hvit eller samme farge som til hefte med meny og gesteintroduksjon og eventuelle sanger. Om vi da ikke slår to fluer i en smekk og skriver navnet på utsiden av heftet da. Synes bordkort kan bli veldig "overpynta". Isoporhjerter, flosshat, slikeblomstpyntede esker og figurer laget av skjell er absolutt ikke min greie.
Kara W Skrevet 20. april 2006 #28 Skrevet 20. april 2006 hmm.. tydelig hver sin smak her..... men jeg er for de hjerte bordkortene... herregud så skjønne de er... synest de er knallfine.... så fine at jeg antagelig kommer til å ha slike bordkort.. og til dere som ikke synest de er fine .... hva slags bordkort har dere da? og sånne papir lapper med brett og navn er garantert tragiske,,, lykke til fruktkake,,,, hilsen laika77 ← Ja, for de finnes ingen mellomting mellom rosa, fluffy, hjerter med sukker på og hvit papp skrevet på med kulepenn Siden det er lenge til vi gifter oss har jeg ikke bestemt noe enda, men jeg har tenkt mye på silkebånd-festet-til-glassene som har vært diskutert her. Ønsker meg noe diskre, som blander seg med bordpynten. Det er jo også mulig at vi bare skriver navn på menyene.
Gjest Fruktkake Skrevet 20. april 2006 #29 Skrevet 20. april 2006 Mange forskjellige meninger her. Jeg synes ikke kartongkort er tragiske, man kan gjøre mye fint ut av dem! Hadde egentlig tenkt på en enklere løsning selv, men fjortisen i meg våknet da jeg fikk hjerteeskeidéen.
Mies Skrevet 20. april 2006 #30 Skrevet 20. april 2006 Hyggelig blir det nok uansett hvordan bordkort man har
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå