Gå til innhold

Bordkortene våre

Anbefalte innlegg

Gjest Fruktkake
Skrevet

Det er hjerteformede esker som skal males i hvitt og rosa. På de hvite har vi hjertepynt i sølv, og på de rosa har vi hvit tøyblomst med perle i midten. Navnene skal skrives på med sølvtusj, og oppi eskene skal vi ha lovehearts eller annet godteri.

Se her

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er hjerteformede esker som skal males i hvitt og rosa. På de hvite har vi hjertepynt i sølv, og på de rosa har vi hvit tøyblomst med perle i midten. Navnene skal skrives på med sølvtusj, og oppi eskene skal vi ha lovehearts eller annet godteri.

Se her

Kjempeflotte!!! Rosa til damene og hvite til mannfolka da eller? Morro å se bildene av dere forresten ;)

Skrevet

Ja de bordkortene der var jo kjempe flotte!! =)

Skrevet

Så gøy!

De var kjempe flotte og ikke minst spennende! :)

Skrevet

Åh, med en gang jeg hadde sett bildet av dere skjønnte jeg at jeg hadde sett dere før!!

Dere er fra En bitteliten by på sørlandet dere, der jeg har bodd.... Har ikke snakket med dere tror jeg men du har ei storesøster?

Kult...

Gjest Fruktkake
Skrevet

Ja, jeg synes også de er kjempefine. Og jeg er aldri så lite stolt over at jeg klarte å komme på idéen helt av meg selv, for jeg er veldig lite kreativ av meg :)

Gjest Fruktkake
Skrevet
Åh, med en gang jeg hadde sett bildet av dere skjønnte jeg at jeg hadde sett dere før!!

Dere er fra En bitteliten by på sørlandet dere, der jeg har bodd.... Har ikke snakket med dere tror jeg men du har ei storesøster?

Kult...

Javisst! Kanskje jeg burde være litt mer anonym på nett, men jeg har gitt litt blaffen.. Hehe.. Ble nysgjerrig på hvem du er nå, gjest!

Gjest Fruktkake
Skrevet
Kjempeflotte!!! Rosa til damene og hvite til mannfolka da eller? Morro å se bildene av dere forresten ;)

Takk:)

Nei, har ikke tenkt på om vi skal ha ulike farger til de ulike kjønnene. Men det blir nok uansett slik, iallfall til en viss grad siden vi har tenkt å ha annenhver hvit og rosa.

Skrevet
Javisst! Kanskje jeg burde være litt mer anonym på nett, men jeg har gitt litt blaffen.. Hehe.. Ble nysgjerrig på hvem du er nå, gjest!

Næsj, jeg er ikke anonym på det forumet jeg er fast jeg heller.

Får ikke til å sende PM jeg da siden jeg er bare en gjest, men sambo jobbet hos xxxxx før, for va 3 år siden. Han er fetteren til xxxx-barna. Vi bodde der i 4 og et halvt år...

Navn fjernet. Hege (admin)

Gjest Fruktkake
Skrevet
Næsj, jeg er ikke anonym på det forumet jeg er fast jeg heller.

Får ikke til å sende PM jeg da siden jeg er bare en gjest, men sambo jobbet hos xxxx før, for va 3 år siden. Han er fetteren til xxx-barna. Vi bodde der i 4 og et halvt år...

da tror jeg jeg vet hvem du er! et av k-barna er forloveren min :)

Skrevet

Det var det som slo meg ja.... Lykke til med bryllup da!!

Jeg skal også gifte meg til sommeren... 19.aug

Gjest Fruktkake
Skrevet
Det var det som slo meg ja.... Lykke til med bryllup da!!

Jeg skal også gifte meg til sommeren... 19.aug

åj! Lykke til du også! :)

Gjest gjesta
Skrevet

gratttis med den store dagen...

skal selv gifte meg til sommeren... og jeg falt pladask for bordkortene dine..

kan du dele det med meg? og fortelle hva jeg må ha til dette..? hvor det skal kjøpes og slike ting.....?

vil bli veldig glad for det....

hilsen laika77

Gjest Fruktkake
Skrevet
gratttis med den store dagen...

skal selv gifte meg til sommeren... og jeg falt pladask for bordkortene dine..

kan du dele det med meg? og fortelle hva jeg må ha til dette..? hvor det skal kjøpes og slike ting.....?

vil bli veldig glad for det....

hilsen laika77

var det du som skrev kommentar i bloggen? sender deg en PM.

Gjest gjesta
Skrevet
var det du som skrev kommentar i bloggen? sender deg en PM.

heisann... ja det var meg..... takk for det.....sendte det enda et spørsmål. håper du kan ta deg tid å svare på det oxo...

ps. lykke til på den store dagen din...

Skrevet

Hvor fikk du tak i de søte boksene? Eller har du laget selv? Leter etter noen søte hjerte-esker selv.

Gjest Fruktkake
Skrevet

Panduro fører dem. Jeg kjøpte dem på Hobbyhuset i Kristiansand.

Skrevet

Siden du spør så skal jeg svare. Vi er nå alle så forskellige, og jeg har tydligvis ikke din smak. Jeg synes boksene var skrekkelige.... :( Altså, når du først vil ha en sånn type ting, så var de faktisk helt ok, men jeg synes sånne dilleting er lite pent. Det blir for nusselig og koselig og dillete. Dersom jeg hadde kommet i et bryllup hvor disse sto på bordet så hadde jeg nok løftet litt på øyebrynene, og tenkt for meg selv "jaja- vi er nå så forskellige".

Gjest Fruktkake
Skrevet
Siden du spør så skal jeg svare. Vi er nå alle så forskellige, og jeg har tydligvis ikke din smak. Jeg synes boksene var skrekkelige.... :( Altså, når du først vil ha en sånn type ting, så var de faktisk helt ok, men jeg synes sånne dilleting er lite pent. Det blir for nusselig og koselig og dillete. Dersom jeg hadde kommet i et bryllup hvor disse sto på bordet så hadde jeg nok løftet litt på øyebrynene, og tenkt for meg selv  "jaja- vi er nå så forskellige".

Hehe.. ja, der ser du! Får jeg lov å spørre hva slags bordpynt du liker da?

(og ja, jeg er nok litt klissete og koselig i smaken)

Skrevet
Hehe.. ja, der ser du! Får jeg lov å spørre hva slags bordpynt du liker da?

(og ja, jeg er nok litt klissete og koselig i smaken)

:) det er godt å se at du tok min "ikkepositive" kommentar greit da :)

Jeg liker: blomster i vaser og oppsatser, en og en eller bugnende. og jeg liker de i alle mulige farger, men ikke for grelt til ett bryllup da...

Jeg liker kubbelys, telys i enkle staker, flytelys i enkle skåler og sølvkandelabere.

Jeg liker hvitt service uten mønster med mindre mønsteret er i gull eller sølv eller grått eller en svak tone. (men til hverdags må de gjerne være turkise)

Jeg kan like pyntestener i vasene, men da bør det være disiplinert (dvs feks i glass)

Jeg liker at bordet er dekket opp med alle tallerknene, glassene og bestikket på samme plass i rette linjer.

Jeg liker serivetter som er sånn passe fargefulle, med sånn passe bretting... (eeee, litt vanskelig å forklare, men de må gjerne være komplisert brettet, men de bør ikke ta over hele bordet)

Jeg liker bordkort som er enkle, det fineste er en kartongbit brettet med skrift på.

Jeg liker at det er få ting på bordet, men at det som er har et sterkt utrykk, og gjerne en fungsjon.

Jeg liker ikke pyntefigurer, loveharts, tøyposer, tinnbøtter!!!!! (hallo?), dillete esker, duftlys, bordkort innestøpt i lys eller det meste annet som ikke er enkelt.

Jeg liker forresten ideen til en her inne om å skrive på blader, men det er bare forde jeg elsker blomster, og forde jeg ser for meg at det går an å få oppsatser og blader til å høre sammen visuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...