Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #1 Skrevet 14. april 2006 Jeg har av en eller annen merkelig grunn for sånne sorte prikker på puppene/brystet! WHY? Vet ikke om det har noe med at jeg gikk ned i vekt dermed også puppene eller hva det er. Uansett, de er som små sorte prikker og jeg kan klemme de ut Hvordan kan jeg få bot med dette? behandling, produkter?
ZIBRA Skrevet 14. april 2006 #2 Skrevet 14. april 2006 Det hjelper med peeling. Ikke etter en gang, men over tid!
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #3 Skrevet 21. april 2006 Men er ikke litt av problemet at porene er for store og at det samler seg/kommer noe opp til overflaten som blir "sort"? Er det noen produkter noen har gode erfaringer mer, poreminimerende eller lignende? SÅ irriterende
Gjest Thalassa Skrevet 21. april 2006 #4 Skrevet 21. april 2006 min erfaring er at sorte prikker på kroppen går bort av seg selv etter en tid hvis man lar være å klasse på dem. Men i ansiktet må man bruke produkter.
Gjest Tanita Skrevet 21. april 2006 #5 Skrevet 21. april 2006 ta en time til hudepleier! Koster ingenting å la de bare se på og gi tips heller
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #6 Skrevet 21. april 2006 Disse går nok ikke over av seg selv, har hatt dem en stund nå Og akkurat nå har jeg ikke råd til å dra til hudpleie dessverre..
Gjest Tanita Skrevet 21. april 2006 #7 Skrevet 21. april 2006 En profesjonell hudpleier tar seg ikke betalt for bare å se på området slik at hun kan gi deg gode råd. Mitt forslag er å bruke special cleansing gel fra dermalogica på området, men nå har jeg jo ikke sett hva det egentlig er. En god peeling kan også hjelpe, men ikke peel for ofte for da kan du få overeksfoliering som fører til tynnere, tørrere hud som kan gi raskere aldring av huden. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå