Lykketrollet Skrevet 14. april 2006 #1 Skrevet 14. april 2006 Skal dere ha det? Har dere erfaringer med det? Mye søl? Vi lurer på om vi skal sprette litt champagne etter vielsen som en salutt! Men er litt usikker.... Vi vies i hagen til mine forledre, av HEF.
Lykketrollet Skrevet 14. april 2006 Forfatter #2 Skrevet 14. april 2006 har tenkt litt på det, og det blir ikke sånn tårn. Må jo ha vide og lave glass... Tror vi går for en punsjbolle av noe slag....
afr0dite Skrevet 14. april 2006 #3 Skrevet 14. april 2006 Tror man må være pinlig nøyaktig med sånne champagnetårn for at det ikke bare skal bli gris, og jeg innbiller meg at det blir gris i allefall! Men det er jo spektakulært! Punsj synes jeg høres snillere ut! :rosasmil:
kitekatt Skrevet 14. april 2006 #4 Skrevet 14. april 2006 har tenkt litt på det, og det blir ikke sånn tårn. Må jo ha vide og lave glass... Tror vi går for en punsjbolle av noe slag.... ← Champagnepunsj er jo godt! Eller en bolle med champagne og jordbær! nam!
afr0dite Skrevet 14. april 2006 #5 Skrevet 14. april 2006 Å, DET hørtes godt ut!! Men, er ikke det litt mishandling av champagnen? Mmmmm... det hørtes VELDIG godt ut!!
Nordlandspia Skrevet 14. april 2006 #6 Skrevet 14. april 2006 (endret) ... Endret 21. november 2009 av Nordlandspia
kitekatt Skrevet 14. april 2006 #7 Skrevet 14. april 2006 Litt out of topic, men måtte bare kommentere det.. Min forlover er fra en skikkelig jordbærkommune, og hun ville sagt at det va mishanding av jordbæra og blande den med noe! ← Neeeei, kanskje hvis man lar jordbæra ligge i lenge. Man kan jo også servere champagne/ musserende i glass og ha oppi et jordbær rett før
foxie Skrevet 14. april 2006 #8 Skrevet 14. april 2006 hvorfor ikke servere musserende/champagne som den er ... og heller bruke et jordbær som isbit??? da blir vinen kald og jordbæret tiner etterhvert...........
Lykketrollet Skrevet 14. april 2006 Forfatter #9 Skrevet 14. april 2006 hvorfor ikke servere musserende/champagne som den er ... og heller bruke et jordbær som isbit??? da blir vinen kald og jordbæret tiner etterhvert........... ← Kjempe lurt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå