sushigirl Skrevet 14. april 2006 #1 Skrevet 14. april 2006 Tjolahopp! Jeg har lest på flere "gamle" nettsider at det finnes(fantes?) en Lactacyd shampo. Kan ikke si at jeg kan huske å ha sett denne noensinne. Kan noen fortelle meg om dette er et produkt som eksisterer i dag, og om det er noen i Trondheim som selger det? Lurer også på om det er noen i Trondheim som selger Neutrogena shampo. Noen som vet? Har kikket etter den på flere apoteker, uten hell.
Usikker Skrevet 14. april 2006 #2 Skrevet 14. april 2006 Fikk hvertfall kjøpt det på Apotek før................
Gjest gjesta Skrevet 14. april 2006 #3 Skrevet 14. april 2006 Jeg har også kjøpt det på apoteket, men det er mange år siden nå.
Gjest Camelia Skrevet 14. april 2006 #4 Skrevet 14. april 2006 Jeg leter også etter Neutrogena shampo, men i Oslo. Mener jeg fant den både på VITA og på apoteker før, nå finner jeg den ikke i det hele tatt.
sushigirl Skrevet 14. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2006 Jeg skal i hvertfall spørre på et apotek i morgen, de må vel ha peiling. Men det er jo så lenge til... Hm, tror muligens jeg er en smule utålmodig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå