Lillesøster Skrevet 14. april 2006 #1 Skrevet 14. april 2006 Hei, vi har tre epletrær som vi må skjære ganske godt ned på. Føler at jeg ikke gidder å tenke på det i år, ikke vil jeg at min kjære skal bruke tid på det heller, da vi pusser opp til babyen vår kommer. Så til spørsmålet: vet dere om det er noen som påtar seg en slik jobb? Hvem kontakter jeg evt. da?
Gjest Embla s Skrevet 14. april 2006 #2 Skrevet 14. april 2006 Syns jeg titt og ofte ser annonser for folk som påtar seg sånne jobber, men husker selvfølgelig ikke h v o r jeg har sett det nå... Mulig du kan ringe til Plantasjen eller andre gartnerier og spørre, de har sikkert kontakter på sånt. Lurer også på om jeg så annonse for dette i OBOS bladet (som nå er kastet). Er det nå tidlig på våren man skal besjkære epletrær? Har ett jeg muligens burde beskjært selv, men syns jeg får så mange motstridende meninger ang tidspunkt.
Lillesøster Skrevet 14. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2006 Takk for svar. Jeg får følge med i annonser i ulike blader fremover da. Tror epletrærne skal beskjæres tidlig på våren, tror det avhenger litt av været. Vi har noen hyperaktive naboer som allerede har beskjært ned sine trær.
Gjest Gjest_Thomas_* Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 fikk vist ikke lov å skrive det jeg gjorde i sta ... jeg er snart utdanet gartner men kan hjelpe med besjæring av fruktrær . msn adresse er det lov ? trærene skal beskjæres mens treet er i vile ... also vinter ettervinter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå