Gjest Hilde1988 Skrevet 14. april 2006 #1 Skrevet 14. april 2006 Kanskje en litt "rar" tittel på innlegget. Saken er den: Jeg var på fest sist helg, og der ble det snakket en del om sex og ting rundt det. Det jeg luere på er hva : fransk, gresk og sånne ting betyr. Finnes det andre navn(land) man har på ulike typer sex?
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #2 Skrevet 14. april 2006 Hæ? "hva fransk, gresk og sånne ting betyr?" :klø: Fransk betyr fransk og gresk betyr gresk...... nei, det der skjønte jeg ikke, kanskje du må omformulere spørsmålet litt...
Ladyen Skrevet 14. april 2006 #3 Skrevet 14. april 2006 Kan det ha betydd f.eks. at vedkommende lurte på hva ting betyr ? Det kan hete "fransk kyss", eller andre aktiviteter, som har fått et utenlandsk navn på det de driver på med ? Kan det være det som var ment, tro ?
Mrs. K Skrevet 14. april 2006 #4 Skrevet 14. april 2006 Jeg skjønner hva du mener og her har du en oversikt.
Gjest StoreSky Skrevet 14. april 2006 #5 Skrevet 14. april 2006 sitat: "Norsk: Han onanerer, hun ser på. De har tydeligvis ikke så høye tanker om oss i enkelte andre land…." Hahahaha!!
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #6 Skrevet 14. april 2006 Jeg skjønner hva du mener og her har du en oversikt. ← Takk det var akuratt det jeg mente!!!
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #7 Skrevet 14. april 2006 sitat: "Norsk: Han onanerer, hun ser på. De har tydeligvis ikke så høye tanker om oss i enkelte andre land…." Hahahaha!! ← Burde vært: han onanerer, hun er utro.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #8 Skrevet 14. april 2006 "disse utrykkene brukes ofte av prostituerte" sto det på erotikknett. Vennene dine på festen er HORER!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå