Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå bruker jeg kompaktpudderet fra Lancome. Det er helt greit, men nå vil jeg prøve noe annet. Vurderer også å prøve løst pudder. Jeg har tørr hud med litt kviser, og blir lett blank i pannen. Har også hatt lyst til å prøve ID. Hva anbefaler du?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har løspudder fra Clinique og synes det er veldig bra

Skrevet

Jeg har litt tørr overhud, men er mere fet under. Får blank panne. Jeg er veldig godt fornøyd med I.D. :)

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg liker Shiseidos trefargede, faste.

Gjest gjesta
Skrevet
Jeg har løspudder fra Clinique og synes det er veldig bra

Er det dette du har? Jeg er svært fristet til å prøve løspudder for første gang...

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Jeg har tørr hud, men brukte før løspudder hver dag. Nå har jeg stort sett sluttet, og huden er mye mindre tørr. Nå brukes det bare til fest, og da bruker jeg et fra Versace, siden det ikke er så tørt og matt som andre puddere. Når det blir tomt, tror jeg at jeg skal prøve enten Dior eller YSL.

Jeg har også Mineral Veil fra ID, men bruker det nesten aldri fordi jeg føler at det tørker ut huden.

*edit* Skrivefeil

Endret av Elphaba
Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har ikke tørr hud, så løspudder passer sikkert bra. Er det veldig "grisete" å påføre? (Tenker på klær som evt blir fullt av pudder?)

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg har ikke tørr hud, så løspudder passer sikkert bra. Er det veldig  "grisete" å påføre? (Tenker på klær som evt blir fullt av pudder?)

Nei, det går helt fint. Du kan enten bruke puffen som følger med, eller en stor pudderkost. Sistnevnte vil gi mest transparent resultat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...