Gå til innhold

Farge på vegger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker helt lyse farger, og da nøytrale som grå eller eggehvite. Liker ikke sterke farger uansett farge egentlig, men kunne aldri hatt gule vegger. Jeg synes ikke fargen gul er pen.

Videoannonse
Annonse
Gjest camillo
Skrevet

Jeg liker lyse farger på veggene.

Skrevet

Jeg liker ikke lysegul, rosa, irrgrønn, oransje, og sikkert fler...

Jeg liker lyse farger, men det skal være litt fargepigmenter i.

Skrevet

Alle farger jan være fine i den rette settingen, selv om babyrosa tapet med lilla lister og mintgønt gulvteppe kanskje ville vært litt i overkant (det høres helt grusomt ut).

Ombestemmer meg kanskje på at alle farger er fine likevel.

Nei, jeg stikker heller.

Gjest gjest1
Skrevet

Det er avhengig av mer enn bare hvilke farger jeg synes er fine. Lysforhold, rommet, interiør, gardiner, veggfarge; alt er med på å skape et rom.

Jeg har valgt å ha lys grå vegger i hele leiligheten, og det passer hos meg. Men jeg har vært i leiligheter med både mørke og skapre farger på veggene og det har fungert utmerket der.

Gjest synseren
Skrevet

Liker lyse farger på veggene jeg også. Synes heller ikke gul er så fin :)

Gjest LoisLane
Skrevet

"Alle" liker jo lyse, nøytrale farger nå.

Jeg står fram og tilstår at det ene barnerommet hos oss har okergule vegger. Det er faktisk litt deilig å være umoderne, vi slipper å male om særlig ofte. :)

Gjest King James II
Skrevet

Jeg fortrekker mørke farger jeg..Selv om fargene på veggen er ganske lyse

Skrevet

Jeg har likt egghvit siden vi malte fargen første gang på begynnelsen av 90-tallet. Eneste fargen jeg ikke har blitt lei av etter kort tid. Bytter bare tilbehør, og rommet forandrer seg.

Skrevet

Jeg liker ganske mye, men helt hvite vegger ville jeg ikke hatt. Jeg syns hvitt er kaldt, og jeg vil gjerne at hjemmet skal være et varmt sted å være. Derfor må det være litt varme i fargene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...