Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. april 2006 #1 Skrevet 13. april 2006 Hei, Jeg har lenge hatt den gamle msn-versjonen ( 7.5 ). Saken er at jeg greier ikke å bli kvitt ( slette ) den. En venn av meg brukte den, og nå er den på hennes brukernavn. Hver gang jeg har på pc`en, er jeg automatisk logget på på hennes navn. Jeg kan hverken logge meg av eller gjøre noe ting Fordi jeg finner ikke msn`en noe steder på pc`en ( nei, hverken kontrollpanelen, skrivebord, bakgrunn......har skjekker overalt!!! ). Hva kan jeg gjøre???!!! Blir forstyrret hele tiden under arbeid...... Er det noen som kan "redde" meg??
Gjest Skya Skrevet 14. april 2006 #3 Skrevet 14. april 2006 Hei, Jeg har lenge hatt den gamle msn-versjonen ( 7.5 ). Saken er at jeg greier ikke å bli kvitt ( slette ) den. En venn av meg brukte den, og nå er den på hennes brukernavn. Hver gang jeg har på pc`en, er jeg automatisk logget på på hennes navn. Jeg kan hverken logge meg av eller gjøre noe ting Fordi jeg finner ikke msn`en noe steder på pc`en ( nei, hverken kontrollpanelen, skrivebord, bakgrunn......har skjekker overalt!!! ). Hva kan jeg gjøre???!!! Blir forstyrret hele tiden under arbeid...... Er det noen som kan "redde" meg?? ← Har du forsøkt å søke etter MSN da?
Kosepia Skrevet 14. april 2006 #4 Skrevet 14. april 2006 (endret) Jeg skjønner ikke helt hva du vil.. Vil du slette hele MSN eller bare gå inn på kontrollene og slutte at den logger seg automatisk på hennes navn? Slette: Start - kontrollpanel - legge til/fjerne programmer - finn MSN 7.5 og slett. Endre hvilken bruker som skal logge inn: Trykk på MSN ikonet - trykk på tools/verktøy - options - general - sign in - ta vekk at den skal automatisk logge deg på når du slår på PC/logger på windows. Trykk så på apply. Eventuelt kan du logge henne ut, skrive inn din egen mailadresse og passord, trykke på remember me, remember my password og log me in automatically. Vips, så logger den deg alltid på. MEN.. Husk å passe på. Hvis det er flere som bruker din PC så ville jeg aldri bedt den om å huske meg, men logge inn hver gang selv Uansett, til det problemet med at du ikke finner det.. MSN legger seg som regel ned i HØYRE hjørne, sammen med en hel haug andre ikoner (om du bruker Windows XP da..). Hvis ikke: bruk Min datamaskin og søk og søk på MSN. Eventuelt så ligger den nok under enten ProgramFiles, Programmfiler. Hos meg ligger den som MSN messenger. Endret 14. april 2006 av Kosepia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå