Gå til innhold

arr i sjelen eller nrk-krim ikveld

Gjest minimjau-ikke loggainn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Arr i sjelen!

Så begynnelsen av den på nrk, utrolig treg og lang.

Mye mer spenning i arr i sjelen i dag. Bedre enn den fra man/tirs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Jeg liker ikke "Arr i sjelen". Synes serien er mer spekulativ enn NRKs, men det blir jo en smakssak. Dessuten liker jeg ikke helt hun dam (Hermione etellerannet). Hun var jo så søt og riktig i "Kalde føtter", men i denne serien synes jeg ikke hun passer så innmari. Dessuten har hun bare ett ansiktsuttrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbasket at de velger samme tidspunkt å sende dem på. Jeg valgte nrk-varianten. Ønsket meg egentlig Adam Dalgliesh (rett skrevet, tro?) men det må jeg se langt etter. Sendes ikke i år heller. Jeg liker den tørre, engelsek varianten av påskekrim. Ikke for mye blod og gørr. Antydningens kunst er den beste. Resten skjer i hodene våre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s
Ønsket meg egentlig Adam Dalgliesh (rett skrevet, tro?) men det må jeg se langt etter. Sendes ikke i år heller. Jeg liker den tørre, engelsek varianten av påskekrim. Ikke for mye blod og gørr. Antydningens kunst er den beste. Resten skjer i hodene våre...

Veldig enig, liker også godt Adam Dalgliesh (heller ikke sikker på stavemåten, får satse på at han ikke henger her og blir fornærmet :) )

Har stusset litt over de to hovedkarakterene i Arr i sjelen; ALDRI antydning til en lett spøk eller trekke på smilebåndet. Hva er det med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbasket at de velger samme tidspunkt å sende dem på. Jeg valgte nrk-varianten. Ønsket meg egentlig Adam Dalgliesh (rett skrevet, tro?) men det må jeg se langt etter. Sendes ikke i år heller. Jeg liker den tørre, engelsek varianten av påskekrim. Ikke for mye blod og gørr. Antydningens kunst er den beste. Resten skjer i hodene våre...

Poirot dukker jo opp påskeaften eller når det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker både Foyle og Arr i sjelen. Men så er det slik at jeg har Arr i sjelen på dvd, så da foretrekker jeg Foyle. Det er helt nye episoder av Foyle, derfor velger jeg også denne serien. Må innrømme at gårsdagens episode var noe langdryg, men vet at dagens episode blir mer spennende. Hvis det er andre Foylefans her inne, så er det bare å ta turen innom www.nothing-fancy.com, hvor man finner både forum og episodeoversikt osv. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...