Gjest minimjau-ikke loggainn Skrevet 13. april 2006 #1 Del Skrevet 13. april 2006 de går jo samtidig jo! hvilken skal en følge med på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt Lost Skrevet 13. april 2006 #2 Del Skrevet 13. april 2006 Arr i sjelen! Så begynnelsen av den på nrk, utrolig treg og lang. Mye mer spenning i arr i sjelen i dag. Bedre enn den fra man/tirs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. april 2006 #3 Del Skrevet 13. april 2006 Tv2 krimmen (arr i sjelen?) er kjempespennende med fine karakterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginen Skrevet 13. april 2006 #4 Del Skrevet 13. april 2006 Stemmer for "Arr i sjelen"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 13. april 2006 #5 Del Skrevet 13. april 2006 Jeg liker ikke "Arr i sjelen". Synes serien er mer spekulativ enn NRKs, men det blir jo en smakssak. Dessuten liker jeg ikke helt hun dam (Hermione etellerannet). Hun var jo så søt og riktig i "Kalde føtter", men i denne serien synes jeg ikke hun passer så innmari. Dessuten har hun bare ett ansiktsuttrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladyen Skrevet 14. april 2006 #6 Del Skrevet 14. april 2006 Forbasket at de velger samme tidspunkt å sende dem på. Jeg valgte nrk-varianten. Ønsket meg egentlig Adam Dalgliesh (rett skrevet, tro?) men det må jeg se langt etter. Sendes ikke i år heller. Jeg liker den tørre, engelsek varianten av påskekrim. Ikke for mye blod og gørr. Antydningens kunst er den beste. Resten skjer i hodene våre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 14. april 2006 #7 Del Skrevet 14. april 2006 Ønsket meg egentlig Adam Dalgliesh (rett skrevet, tro?) men det må jeg se langt etter. Sendes ikke i år heller. Jeg liker den tørre, engelsek varianten av påskekrim. Ikke for mye blod og gørr. Antydningens kunst er den beste. Resten skjer i hodene våre... ← Veldig enig, liker også godt Adam Dalgliesh (heller ikke sikker på stavemåten, får satse på at han ikke henger her og blir fornærmet ) Har stusset litt over de to hovedkarakterene i Arr i sjelen; ALDRI antydning til en lett spøk eller trekke på smilebåndet. Hva er det med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #8 Del Skrevet 14. april 2006 Forbasket at de velger samme tidspunkt å sende dem på. Jeg valgte nrk-varianten. Ønsket meg egentlig Adam Dalgliesh (rett skrevet, tro?) men det må jeg se langt etter. Sendes ikke i år heller. Jeg liker den tørre, engelsek varianten av påskekrim. Ikke for mye blod og gørr. Antydningens kunst er den beste. Resten skjer i hodene våre... ← Poirot dukker jo opp påskeaften eller når det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. april 2006 #9 Del Skrevet 14. april 2006 Jeg elsker både Foyle og Arr i sjelen. Men så er det slik at jeg har Arr i sjelen på dvd, så da foretrekker jeg Foyle. Det er helt nye episoder av Foyle, derfor velger jeg også denne serien. Må innrømme at gårsdagens episode var noe langdryg, men vet at dagens episode blir mer spennende. Hvis det er andre Foylefans her inne, så er det bare å ta turen innom www.nothing-fancy.com, hvor man finner både forum og episodeoversikt osv. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå