Gå til innhold

C24 - noen som har prøvd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som har prøv det, og hva erfaringer du har med det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Letti på besøk..
Skrevet

Jeg har prøvd den i dag faktisk. Har hatt den stående veldig lenge i skapet fordi jeg var i tvil om jeg skulle bruke den, men bråbestemte meg før i kveld og her sitter jeg.

Har gått veldig greit. Har drukket et par liter vann ved siden av og har ikke løpt så mye på do som jeg trodde jeg kom til å gjøre.

Skrevet

Takk for svar. Hvis du hadde orket å si hvordan det gikk etter du var ferdig med døgnet, så hadde det vært kjempefint. Vurderer sterkt å kjøpe den på lørdag. Skal begynne et bedre liv, og kjenner trangen til en aldri så liten opprydding innabords.

Har lest at den smaker veldig dårlig, hva synes du?

Gjest Trolletrine
Skrevet

Jeg har tidligere nesten "brukt opp" en hel pakke på ingenting,-greide rett og slett ikke å drikke det.Brakk meg til jeg spydde hver gang.Noen som vet om det går an å bytte til en bedre juice, eller noe annet som gjør at det går an å få ned uten å spy? :sjenert:

Gjest Letti på besøk
Skrevet

Nå er det et døgn siden jeg startet. Føler meg skikkelig tømt.... :hoho:

Har ikke måtte løpe for å rekke doen, men har vært hjemme hele tiden. Har drukket bra med vann i tillegg og syns jeg har fått en liten opprensing.

Om det er produktet eller om det er tilfeldig aner jeg ikke.

Jeg har brukt tropisk nektar og det er ikke best smak, men har vært veldig nøye på og drikke det glasset med lunket vann med en gang.

Har ikke drukket med stor glede, men har ikke brekt meg heller. Totalt fire glass syns jeg har gått greit.

Gjest Trolletrine
Skrevet

Bra jobbet!!! :klappe: Har du gått ned i kg?Og har du brukt vanlig tropisk nektar?Stod jo på pakken at man skulle bruke den derre grapefruktjuicen...Men hvorfor det egentlig???

Gjest Letti på besøk
Skrevet

Jeg flyr fremdeles på do jeg.....Men det går helt greit.

Jeg så at det var en annen juice, men jeg valgte tropisk nektar. Gikk ned ca 1.5 kg. Men det kommer vel an på når på døgnet man veier seg.

Vet ikke hvorfor de skriver en spesifik juice.

Skrevet

Jeg har brukt c24 to ganger, men synes ikke den er så vanvittig bra... og jeg har fulgt anvisningene til punkt og prikke. Har kanskje mistet en kilo, men ikke noe mer. Og synes ikke at huden har blitt finere eller at jeg har fått mer energi heller.

Gjest Jente_81
Skrevet

Hva er dette produktet dere snakker om?

Skrevet
Hva er dette produktet dere snakker om?

Det er en avgiftnings- eller utrenselseskur som renser kroppen for avfallsstoffer. Du må faste under kuren og alt kommer ut i form av diaré.

Skrevet

Jeg prøvde denne kuren for ca. et halvår siden. Aldri mer for min del sier nå jeg. Jeg ble kjempedårlig. Fikk kjempevondt i magen og besvimte på 2. dag, kastet opp og ble helt slapp i mange mange timer etterpå. Jeg ble skikkelig redd, ikke minst fordi jeg var alene og hadde min lille sønn på under 1 år å ta vare på. Fikk ringt min mann på jobben, slik at han kunne komme hjem og hjelpe meg.

Tok siden kontakt med helsekostforretningen som solgte meg produktet og forklarte min reaksjon. Han sa at det faktisk kunne forekomme voldsomme reaksjoner, men det var ikke så ofte, slik at han ikke ønsket å opplyse det ved salg av produktet. Jeg ble egentlig ganske forbanna, og ville ha pengene tilbake, men da ba han meg kontakte leverandøren av produktet. Jeg prøvde det, men lyktes ikke å få kontakt hverken via telefon eller email, og giddet igrunn ikke å jobbe mer med saken for skarve 400 kroner.

Jeg kommer garantert ikke til å prøve det igjen, selv om det gav meg 3 kilo i minus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...