totr Skrevet 17. mars 2002 #1 Del Skrevet 17. mars 2002 Jeg ble sååå inspirert av Perser sin tale, og alle tilbakemeldingene hun fikk, at jeg legger ut sangen min her. (Kunne jo ikke ta over Perser sin tråd, så derfor en ny tråd) Håper dere har noe å si til dette, selv om det kanskje er litt langt. Melodi: De nære ting I dag er vi samlet til bryllupsfest, snart 8 år sammen har vært en test, på om det for alltid skal være oss to, la kjærlighet vokse og lykke gro. Jeg husker den gangen du gjorde entre, Inger, kusine, vi takker for det! En sommer i seilbåt kan føre til mangt, at det skulle bli oss to var ei forlangt. Ho xxxx var skeptisk da jeg ringte til deg, men tok seg jo inn igjen i en fei! Og siden jeg alltid velkommen er, i det xxxxske hjem, det er hygglig der. Mellom Bergen og sørlandet gikk mange brev, og de var det ikke xxx-xxx(hans navn)som skrev! Jeg savnet deg ofte, og studielånet mitt, ble oppbrukt på fly for å holde tritt. Til vestlandet flyttet jeg nærmere deg, og pendling til xxxx ble snart vår vei. Et år du i Libanon borte var, på brevene mine jeg nå fikk svar. Det året det gjorde no godt for deg, jeg tror du forsto at du elsket meg. Og siden så knyttet vi sterkere bånd, selv om du aldri går hånd i hånd! Du trodde du fikk et beskjedent kjei, tenk at du tok så feil av meg! Det gjør ikke noe for nå har vi lært, å være i lag det er riktig svært. Fordi du er rolig, fornuftig og god, så vil jeg for alltid være deg tro. Tenk å få finne blant alle menn, han som og er min beste venn! Jeg vil også si noen ord om dem, som tidligere omtaltes som mitt hjem. Til mamma og pappa og xxxx jeg si`r, ti-tusen takk for det dere gir! Det var jo dere som lærte meg, å være selvstendig, samt bli og grei. At lykken i livet vi styrer selv, jeg håper og tror at vi får det tel. Så kjære xxxx-xxxx, ja nå er vi her, selv om du syns jeg kan være litt sær. Men livet det ligger her foran oss nå. At jeg elsker deg, det kan alle forstå! Din totr Tusen takk for at du tok deg tid til å lese igjennom hele sangen, blir lykkelig for innspill. Jeg hadde egentlig tenkt å holde tale, men synes det er lettere å skrive det i en sang. Har tenkt å reise meg og si dette og så få hjelp av gjestene til å synge den. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
270702 Skrevet 17. mars 2002 #2 Del Skrevet 17. mars 2002 Den var kjempe koselig! Så flink du er! Utrolig personlig og innholdsrik 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totr Skrevet 17. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 17. mars 2002 Tuuusen takk! Nå ble jeg orntli glad!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 17. mars 2002 #4 Del Skrevet 17. mars 2002 Kjempebra. Så flink du er. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 17. mars 2002 #5 Del Skrevet 17. mars 2002 wow så dyktig du er den var kjempe flott! klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totr Skrevet 17. mars 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 17. mars 2002 Jeg blir kjempeglad for all skryt, men tar imot forslag til forandringer hvis noen har. Skrytet gjør jo at man er litt roligere på selve bryllupsdagen forhåpentligvis - bare 9 dager igjen i dag!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest line Skrevet 17. mars 2002 #7 Del Skrevet 17. mars 2002 Kjempe fin sang. Lykke til på den store dagen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbita Skrevet 17. mars 2002 #8 Del Skrevet 17. mars 2002 Kjempeflott sang!!! Har absolutt ingen ting å si som du skulle forandret! Den er bare nydelig!! Blir helt imponert over dikteferdighetene dine!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 17. mars 2002 #9 Del Skrevet 17. mars 2002 Kjempefin syns jeg Men - hvordan er melodien til "De nære ting"? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya*0803 Skrevet 17. mars 2002 #10 Del Skrevet 17. mars 2002 Kjempebra totr!! Det var en nydelig sang og virkelig en inspirasjon. Tror sannelig jeg må prøve å dikte litt selv, også Det eneste jeg kan sette fingeren på er at du i det siste verset sier du "kan være litt sær". Jeg tror kanskje jeg ville hatt det i et tidligere vers. Du bør absolutt ta det med, men jeg syns det siste verset skal være en slags oppsummering og bare positivt. Ellers var sisteverset veldig fint og rørende. Dette er jo bare smak og behag. Det var bare et lite tips. Jeg er sikker på at sangen din kommer til å bli en kjempesuksess Lykke til! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylie Skrevet 17. mars 2002 #11 Del Skrevet 17. mars 2002 Den er ca sånn: lala lalalala lala lalala lala lalalala lala lalala lalalalalala lalalalala lala lalalala lalalala12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totr Skrevet 17. mars 2002 Forfatter #12 Del Skrevet 17. mars 2002 Takk for alle hyggelige svar! Nå føler jeg meg mer sikker på at dette kan blir bra! Til Frøya: Kan være enig med deg, jeg vil gjerne ha det med, men jeg fant ikke noen annen plass for det. Da måtte jeg eventuelt dikte et nytt vers. Hmmm, tenker så det knaker!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 17. mars 2002 #13 Del Skrevet 17. mars 2002 Utrolig fin sang. Sitter her med tårer i øynene, selv om jeg ikke kjenner dere. Lykke til på den store dagen!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glede Skrevet 17. mars 2002 #14 Del Skrevet 17. mars 2002 Slenger meg på fru.coms bemerkning, jeg fikk tårer i øynene. Tror nok det blir flere enn oss når den sangen synges i bryllupet!! Helheten, dvs innhold, varme,humor var helt perfekt. Lykke til på deres store dag glede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totr Skrevet 18. mars 2002 Forfatter #15 Del Skrevet 18. mars 2002 100000000-takk for alle kjempehyggelige tilbakemeldinger. Gleder meg til å se min tilkommende i øynene når denne blir avsunget! Viste den til kontordamen på jobb i dag, og hun kom ut med tårer i øynene hun også. Gleder meg! Bare 8 dager igjen!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå