Gå til innhold

Get Over it

Gjest King James II

Anbefalte innlegg

Gjest King James II

Denne er til alle som synnes synd på seg selv. Som mener at verden er i mot dem.

Get Over It

i turn on the tubewhat do i see,

a whole lot a people cryin' "don't blame me"

they point their crooked little fingers at everybody else

Var denne stygg ?

Den var vel ikke stygg -men det at du bryter KG's regler og åndverksloven - det er ulovlig!

Tekst slettet. Hele teksten finnes her .

Usikker

-moderator-

Endret av Usikker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gotthard

kan ikke folk få lov og føle seg lit nede og misforstått da? be om lit råd om de har driti seg ut eller fortelle at de føler seg stygge i dag?

det er jo bare og ungå og svare/lese de ?

det er vel her som på resten av nett-kloden endel menesker som kunn har nettet og de der inne som sosial omgang, og da finner de trøst her når livet stiller krav.

selv synes jeg det er en fin måte og få ut tanker jeg ikke vil fortelle minne nærmeste, forventer ikke svar, trøst eller sympasti, men skriver det ned i håp om at andre har hvert der jeg da er og har noen gode råd og bidra med.

ha en fin natt videre for nå går jeg og legger meg, alene i min store seng, helt alene og uten en eneste venn i hele verden som vil høre på meg snorke.......(snufser meg stille inn på rommet mens en liten tåre falt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gotthard du er en fantastisk fyr. Hver gang jeg ser den sjarmerende avataren din ønsker jeg at jeg var femten år yngre. :ler: Du har en venn.

Men fra spøk til revolver, jeg er enig. Noen trenger et sted å få ut det som ligger å gnager som de kanskje ikke ønsker å dele med de rundt seg. Eller kanskje har de rett og slett ikke noen å dele det med. Og ryktet sier at de fleste kvinner ikke ønsker at noen løser problemene deres, bare at noen lytter.

Man kan kanskje la være å gråte, la være å syte, men det er ikke like lett å la være å ha det vondt. Børa blir lettere når den deles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Det må være lov til å være lei seg og å synes dynd på seg selv. Selv har jeg en bra dag i dag og synes ikke synd på meg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...