Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg, mann, skal lage et fint ostefat med kjeks og vin til min dame. Dempe lyset og legge ut masse stearinlys.

Men når ska jeg gjøre dette? Jeg tenkte jeg skulle gjøre det i morgen når hun kommer hjem fra jobb kl 20.. problemet er at hun må på jobb kl 23 igjen. Blir dette stress? Ska jeg vente til en annen dag? :) Kanskje neste fredag, da har hun fri fra natta.

Greia er det at jeg har gått rundt noen dager å planlagt å gleda meg veldig å gjøre dette til fredagen..... så har kjøpt inn ALT jeg trenger! unntaken roser, hehe

Videoannonse
Annonse
Gjest Revenka
Skrevet

eh, er det greit at hun drikker vin rett før hun skal på jobb? Jeg tror jeg hadde satt pris på det uten vin hvi jeg skulle rett på jobb. Men kan du ikke gjøre det en dag der hun ikke skal jobbe? ost og kjeks pleier å holde seg et par dager ;)

Skrevet

Det er kanskje best det ja.

Trokke det er så lurt å være mindre pussa på jobb nei.

Æsj... må vente ennå lenger da.. Hmmm

hehe:)

Skrevet

Et lite glass vin har aldri skadet noen, verken i lunchen på jobb eller andre steder. Ærlig talt, tenk litt utenfor klaster-boksen deres da. :roll:

Skrevet

Hun er hjemme 1930(2000)-2230...

Ska jeg kjøre på ??? eller vente til en seinere anledning?

Skrevet

Ja. takk, ole brum begge deler. men ikke bli full du da...

Et eneste glass vin skader ikke henne, men det virker som du ikke klarer være mann uten, eller tar jeg feil???

Vega...

Skrevet

Skal jeg kjøre på i kveld ??? :):):)

det går jo an å gjenta kvelden en annen gang også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...