Gå til innhold

Jeg har "sett" lilleputt og jeg er forelsket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg var hos legen min på mandag og han ble redd det var noe galt med meg så jeg ble sendt på ultralyd i går.

Siden jeg var frisk som en fisk konsentrerte han seg heller om fosteret. Vi fikk bilde og han sjekket pulsen. Alt så bra ut.... Men jeg ble så fasinert! Dette er jo helt utrolig! Jeg er bare 10 uker på vei og driver fortsatt å blir vant til tanken.... og plutselig er den lille forran meg på en skjerm med en kjempe rask hjerte lyd....

Nei dette var stort!!!! Måtte bare si det, er helt i hundre jeg!!!!

dessuten har jeg vært på første skikkelige sjekk i dag, tatt alle prøver osv. Jeg hadde grudd meg skikkelig, med ny lege og greier.... MEN det var ikke skummelt i det hele tatt! Tenkte bare jeg skulle dele det også, hvis noen andre gruer seg litt!!!

Ha det fint!

Klem fra Ine2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at undersøkelsen og alt sammen gikk bra og at det ikke er så mye å grue seg til.... Jeg har også fått ny lege, og akkurat derfor gruer jeg meg litt. Men jeg trøster meg med at jeg etter undersøkelsen kan dra til jordmor.

Er også ti uker på vei, og det er jo artig å høre at du ble fasinert av det lille der inne. Gleder meg til jeg også skal :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...