Gjest King James II Skrevet 13. april 2006 #1 Skrevet 13. april 2006 How to please a woman? Love her, die for her, take her to dinner, miss the superbowl for her, buy her jewelery, pretend you're interested in what she has to say...How to please a Man? Show up naked, bring beer.
Gjest Gjest_Betten_* Skrevet 13. april 2006 #3 Skrevet 13. april 2006 How to please a woman? Love her, die for her, take her to dinner, miss the superbowl for her, buy her jewelery, pretend you're interested in what she has to say...How to please a Man? Show up naked, bring beer. ← La meg gjette: du er student i sluttfasen, har vært litt i utlandet og lært engelsk, og har spart til flippskjegg? Uansett, bug off, fjortis.
Gjest King James II Skrevet 13. april 2006 #4 Skrevet 13. april 2006 La meg gjette: du er student i sluttfasen, har vært litt i utlandet og lært engelsk, og har spart til flippskjegg? Uansett, bug off, fjortis. ← Jeg er ferdig med mine studier. Lært engelsk vel jeg er vokstopp i England og Skotland. og studert i Wien Og jeg har hel sjegg. og det jeg skrev er fra siden http://quotes.prolix.nu/Humor/Dark_Humor/ SÅ DU SER AT DET ER ET SITAT det var ment humoristisk noe du tydelig vis ikke forsto Jeg er jo fulstendig klar over at det er bare tull... jeg må bare apludere deg Gjest _Betten_ med din store forstålse.. og vist du ikke forstår det så er jeg spydig.
v2rocket Skrevet 13. april 2006 #5 Skrevet 13. april 2006 det var ment humoristisk noe du tydelig vis ikke forsto Jeg er jo fulstendig klar over at det er bare tull... ← Mange mener faktisk det du siterte. Skremmende.
Gjest King James II Skrevet 13. april 2006 #6 Skrevet 13. april 2006 Ja det er det som er problemet siden det ikke er sant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå