Gjest Catwoman Skrevet 22. april 2006 #21 Skrevet 22. april 2006 Nei, det har jeg aldri gjort. Er det noe dere menn sklle ønske at vi jenter gjorde kanskje? Siden du spør?
Gjest gjest 0 Skrevet 22. april 2006 #23 Skrevet 22. april 2006 Nei ikke med vilje, men hvis mannen går med ekstremt trange bukser som avslører det meste sjekker jeg. Men uansett betyr det lite ettersom slapp og hard tilstand er som dag og natt.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #24 Skrevet 22. april 2006 Nei, ser ikke om det buler. Men jeg ser etter gutter med romslige bukser (joggebukser f.eks.) og som har bena nokså langt fra hverandre/skrever når de sitter. De "gjemmer" som regel noe svært.
Gjest Catwoman Skrevet 23. april 2006 #25 Skrevet 23. april 2006 Nei, ser ikke om det buler. Men jeg ser etter gutter med romslige bukser (joggebukser f.eks.) og som har bena nokså langt fra hverandre/skrever når de sitter. De "gjemmer" som regel noe svært. ← Da er det mest sannsynlig at det er noen svære baller de prøver å gjemme
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #26 Skrevet 23. april 2006 Nei, ser ikke om det buler. Men jeg ser etter gutter med romslige bukser (joggebukser f.eks.) og som har bena nokså langt fra hverandre/skrever når de sitter. De "gjemmer" som regel noe svært. Da er det mest sannsynlig at det er noen svære baller de prøver å gjemme Jeg skrev "som regel"... Det vil si at de jeg har vært bort hadde mer enn baller der.
Gjest -eline- Skrevet 23. april 2006 #27 Skrevet 23. april 2006 Nei... aldri tenkt tanken... Med mindre han går med konstant stå (og det er jo strengt att ikke veldig positivt...) så er det jo ikke akkurat noe poeng heller...
Gjest Lovegeckos Skrevet 24. april 2006 #29 Skrevet 24. april 2006 Det gjør jeg Sikkert litt rar jeg da.. Men det er noe med å sjekke hvordan jeg tror det står til i den avdelingen.... Må jo vindu shoppe litt...
Gjest Gitte Skrevet 24. april 2006 #30 Skrevet 24. april 2006 Tja, på kjæresten glaner jeg mye ned der, selv om han har på seg klær Og har gjort det når menn med altfor stramme bukser. Men det er ikke for å sjekke ut utstyret men heller for å tenke at "syns han det er pent med ballene på utstilling?"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå