Gå til innhold

ser dere etter..

Fremhevede innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort. Er det noe dere menn sklle ønske at vi jenter gjorde kanskje? Siden du spør? :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest Cristoph
Skrevet

det var da også en ting å spørre om

Gjest gjest 0
Skrevet

Nei ikke med vilje, men hvis mannen går med ekstremt trange bukser som avslører det meste sjekker jeg. Men uansett betyr det lite ettersom slapp og hard tilstand er som dag og natt. ;)

Skrevet

Nei, ser ikke om det buler. Men jeg ser etter gutter med romslige bukser (joggebukser f.eks.) og som har bena nokså langt fra hverandre/skrever når de sitter. De "gjemmer" som regel noe svært. :sjarmor:

Gjest Catwoman
Skrevet
Nei, ser ikke om det buler. Men jeg ser etter gutter med romslige bukser (joggebukser f.eks.) og som har bena nokså langt fra hverandre/skrever når de sitter. De "gjemmer" som regel noe svært. :sjarmor:

Da er det mest sannsynlig at det er noen svære baller de prøver å gjemme :erter:

Skrevet

Da er det  mest sannsynlig at det er noen svære baller de prøver å gjemme  :erter:

Jeg skrev "som regel"... Det vil si at de jeg har vært bort hadde mer enn baller der.

Gjest -eline-
Skrevet

Nei... aldri tenkt tanken... Med mindre han går med konstant stå (og det er jo strengt att ikke veldig positivt...) så er det jo ikke akkurat noe poeng heller...

Gjest Lovegeckos
Skrevet

Det gjør jeg :sjenert: Sikkert litt rar jeg da.. Men det er noe med å sjekke hvordan jeg tror det står til i den avdelingen.... Må jo vindu shoppe litt...

Skrevet

Tja, på kjæresten glaner jeg mye ned der, selv om han har på seg klær :ler: Og har gjort det når menn med altfor stramme bukser. Men det er ikke for å sjekke ut utstyret men heller for å tenke at "syns han det er pent med ballene på utstilling?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...