Gå til innhold

ser dere etter..

Fremhevede innlegg

Gjest buler det?
Skrevet

Hei jenter.

Når dere treffer gutter som vekker interesse bruker dere å skue ned på utstyret? For å få en indikasjon..

Ikke at jeg tror at dere gjør det med andre gutter enn den dere har en viss interesse for, og at det kun dreier seg om en delikat og diskre liten titt, men har det på følelsen at det er slik...

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Nei, det tror jeg aldri jeg har gjort faktisk.

Skrevet

Nei, kan ikke si at jeg har gjort det nei.

Skrevet

Kan signere de to før meg.

Nei det ar jeg aldri gjort.

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, det har jeg overhodet aldri gjort :ler:

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg pleier faktisk ikke å gjøre det, men her om dagen da den danske snekkern som er naboen til mormor åpnet døra i bare boxern så klarte jeg ikke å la være.

Skrevet
:ler: ja! Har bare gjort det noen få ganger da...
Skrevet

Kan jeg ikke huske å ha gjort faktisk. Jo, forresten! Buksa bulte skikkelig, rareste jeg har sett... Så helt unaturlig ut, Kleenex kanskje? Fyren var forøvrig heller ikke så fin. Var tilfeldig at jeg så det.

Gjest LoisLane
Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt. Andre ting som er viktigere for meg. Jeg er jo dessuten opptatt av forplantning, da er ikke trange, avslørende bukser noe pluss.

Skrevet

Niks. Det har jeg faktisk aldri tenkt over å sjekke ut. Er ikke det litt fjortis?

Skrevet

:ler:

Dere menn altså! Nei gitt, det har jeg aldri gjort. Spør du fordi dere menn kan finne på å velger jenter etter puppestørrelsen? :sjarmor:

Skrevet
Nei, ikke i det hele tatt. Andre ting som er viktigere for meg. Jeg er jo dessuten opptatt av forplantning, da er ikke trange, avslørende bukser noe pluss.

:ler:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg har aldri gjort det, men ei venninne av meg ble med en fyr ut på toalettet på et utested for å "sjekke ståa". Det ble ikke noe mer av det enn et par kommentarer om en "itsy bitsy teeny weeny Nerdrum" :ler:

Skrevet

man kan jo ikke dømme størrelsen etter å bare ha sett utenpå buksa eller boxer/truse i slapp tilstand. jeg f.eks. imponerer ingen med min lille slappe penis, men når han blir "gla", da skal du se at jeg kan imponere de aller fleste! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...