Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva lukter denne? Har lest i flere tråder at mange anbefaler den. Vet det er en som heter Gucci Envy mee 2, men er det samme duft?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

De er ikke lik hverandre engang! Envy (den grønne) lukter blomster og litt såpeaktig, mens Envy Me er rosa og lukter mer fruktig. Jeg liker den grønne, mens Envy Me for meg er en slik duft som man kjenner på "alle" på gata.

Jeg tror nok det er den rosa, Envy Me, som mange anbefaler. Den typen dufter er veldig populære for tida.

Jeg skjønner ikke vitsen i å gi helt ubeslektede parfymer nesten samme navn.

Gjest gjest1
Skrevet

Sist jeg luktet på den for å beskrive den sa jeg vel noe om at den lukter krydder og blomster, er frisk og god. En flott sommerduft

Gjest Gjesta
Skrevet
Sist jeg luktet på den for å beskrive den sa jeg vel noe om at den lukter krydder og blomster, er frisk og god. En flott sommerduft

Men da mener du den rosa ENVY ME, ikke sant? ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Hehe, ser vi ksrev forbi hverandre her ;)

Skrevet

Jeg synst Gucci eau de parfume II, også rosa, er bedre enn envy me.

Skrevet

Takk for svar dere. Ja, rart å gi to helt forskjellige lukter omtrent samme navn, blir jo forvirret av mindre.

Gjest Tristessa
Skrevet

Den grønne Envy har jeg, den er kjempegod. Den er frisk, men samtidig klassisk, synes jeg? Lenge siden jeg har brukt den, imidlertid, kanskje på tide å grave den fram fra kjøleskapet igjen? (Har jumboflasken på 100ml, kommer til å gå av med pensjon før jeg har brukt den opp :ler: )

Skrevet

Skjønner ikke helt dette. Er det en som heter Envy, en annen som heter Envy Me og en tredje som heter Envy Me 2?

Gjest Gjesta
Skrevet
Skjønner ikke helt dette. Er det en som heter Envy, en annen som heter  Envy Me og en tredje som heter Envy Me 2?

Jepp :) Tydeligvis veldig dårlig fantasi der i gården.

Skrevet

Ok. Jeg har bare sett Envy, og likte den. Da skal jeg lukte på de andre to også, trenger noe nytt.

Skrevet

Hvem er best av Envy me (rosa) og Envy me 2 (grønn)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...