ZIBRA Skrevet 13. april 2006 #1 Skrevet 13. april 2006 Forrige sommer fikk jeg en solflekk ( eller leverflekk, vet ikke helt.. ) i ansiktet. Tror det var pga p-pillen jeg spiste da. Under vinteren synes den nesten ikke, men så fort jeg tar litt sol eller er litt i solen nå så blir den KJEMPEBRUN... Noen som vet hvordan jeg kan få den bort? Finnes det krem eller lignende?
Gjest Gjesta Skrevet 13. april 2006 #2 Skrevet 13. april 2006 Du må i hvertfall beskytte den med total sunblock, dvs. faktor 60 eller høyere. Fås på apotek. Eventuelt blekende kremer må du nok til hudlege hvis du skal ha noe med effekt.
Gjest gjesta Skrevet 13. april 2006 #3 Skrevet 13. april 2006 Jeg hadde lignende problem for noen år siden.... Det som hjalp meg: * Sluttet på den p-pillen jeg hadde begynt på den våren. * Total sunblock hele våren + sommeren på det området. * Gikk til innkjøp av en krem fra Clinique som skulle bleke slike flekker. Min flekk forsvant i hvert fall. Nå er jeg fortsatt supernøye på å bruke høy faktor i ansiktet, minst faktor 20, og fortsatt faktor 30 på det området hvor jeg fikk "flekk".
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #4 Skrevet 13. april 2006 * Gikk til innkjøp av en krem fra Clinique som skulle bleke slike flekker. ← Funket den bra? Bleket den kun leverflekkene, eller tok den huden rundt også?
Gjest gjesta Skrevet 13. april 2006 #5 Skrevet 13. april 2006 Den funket bra. Den fjernet bare flekken, gradvis. Ikke huden rundt.
ZIBRA Skrevet 13. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2006 Da skal jeg kjöpe sånn krem. Hva het den? Og hva kostet den? P-pillen har jeg sluttet med.
Gjest gjesta Skrevet 14. april 2006 #7 Skrevet 14. april 2006 Hva het den? Og hva kostet den? ← Det er denne serien her. Dessverre får man ikke kjøpt det i Norge. Men det kan bestilles på nettet. Jeg bestilte mitt fra www.duft.no, men det tror jeg er nedlagt nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå