Dragona Skrevet 13. april 2006 #1 Skrevet 13. april 2006 Jeg har kommet et stykke videre men så stopper det opp igjen.. Jeg laster ned og det går helt fint inntil... Jeg får beskjed om å sette inn Sims DVD 2.. Da jeg setter inn sims dvd2 så begynner det å skje noe, men så stopper det. får beskjed om at det oppstod en feil inder inst. og det blir da avinst og da kommer jeg meg ikke videre.. Har nå snart gitt opp hele greia
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #2 Skrevet 13. april 2006 Kjenner igjen den der... Det bare stopper helt. Jeg har bare holdt på til jeg har fått det til jeg... Men tar sinnsykt lang tid
Dragona Skrevet 13. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2006 Men hva er sims DVD 2? er det den orginale sims2? satte du kanskje begge samtidig inn?
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #4 Skrevet 13. april 2006 Hva er det du skal legge inn? Skriv ned alle packene
Dragona Skrevet 13. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2006 Jeg har det orginale sims2 og kjøpte uteliv som jeg prøver for harde livet å installere , mens jeg installere så stopper hele greia opp? Jeg må vel ikke ha living school for å få inn uteliv da vel?
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #6 Skrevet 13. april 2006 Tror packene fungerer hver for seg så lenge man har Sims 2 i bunnen... Jeg har alle og har installert de etter når de kom, men det skal ikke ha noe å si for deg tror jeg...
Dragona Skrevet 13. april 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. april 2006 Nei det får vi da inderlig ikke håpe.. jeg får bare prøve videre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå