Gjest Gjesta Skrevet 13. april 2006 #1 Skrevet 13. april 2006 Jeg har hud som er tørr om vinteren, mer normal når årstiden er varmere. Derfor trenger jeg en litt mer tyntflytende krem, og vurderer en av lotionene fra Exuviance, siden de i tillegg har spf 15. Men jeg har ikke prøvd dem, og blir forvirret av beskrivelsene. Har noen prøvd fuktighetskremer derfra? Hvilke? Hvordan er de? gir de bra med fukt, og trekker de bra inn? Sånn cirka. Skal innom hudpleieren over påske, men greit å være LITT forberedt.
Gjest Gjesta Skrevet 13. april 2006 #2 Skrevet 13. april 2006 Ingen? På MUA leser jeg lovord, men det er for få anmeldelser og jeg blir forvirret over hvilke produkter som er for hvilken hudtype.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #3 Skrevet 13. april 2006 Jeg har hatt den fluiden på pumpeflaske.Har combi hud den fungerte godt ,men er nok bra for normal/tørr hud også ,ialllefall om sommeren. Har også den blå natt kremen,som skal exfoliere huden om natten,,kjempebra.
Gjest Gjesta Skrevet 13. april 2006 #4 Skrevet 13. april 2006 Takk for svar Jeg har lyst på noe som ikke er så klissete i konsistens, og det at de flytende kremene har spf 15, er også positivt.
Saeria Skrevet 13. april 2006 #6 Skrevet 13. april 2006 Jeg har Multi protective day fluid fra Exuviance og er godt fornøyd med den. Jeg har tørr overhud og denne passer meg ypperlig. Ikke er den klissete og den trekker raskt inn i huden. Jeg har den grønne nattkremen. Heller ikke den er klissete og den også trenger fort inn i huden. For min del er dette de produktene jeg har vært mest fornøyd med av alle de jeg har prøvd. :-D
Gjest Gjesta Skrevet 13. april 2006 #7 Skrevet 13. april 2006 Takk, Saeria Jeg får prøve å jakte på noen prøver, så jeg ikke ender med katta i sekken. Jeg har nemlig en lei tendens til å kjøpe kremer som ikke er "rikholdig" nok, og da flasser jeg bare.
Saeria Skrevet 13. april 2006 #8 Skrevet 13. april 2006 Du får gjøre det. Ingenting er kjipere enn å ha brukt masse penger på produkter som ikke funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå