Kreps Skrevet 27. november 2002 #1 Skrevet 27. november 2002 Hei Neste helg skal jeg hjelpe min veninne og sette opp det skulderlange håret hennes. Noen som vet om noen sider jeg kan få litt hjelp???? Er blank, har prøvd og se litt i blader og lete litt på nette uten hell. Klemz stine
Gjest KATTAstrofe Skrevet 27. november 2002 #2 Skrevet 27. november 2002 Har i alle fall merket meg at de som setter opp hår som regel starter med å tuppere det på undersiden, og tvinne det, for så å feste det med nåler. Pass nå bare på at overflaten blir "glatt". Det var i grunn alt jeg har å bidra med... :oops:
Linnie Skrevet 27. november 2002 #3 Skrevet 27. november 2002 Kommer litt an på hvordan du skal sette det opp, men hvis du ruller det opp på store ruller og tupperer det (nei jeg tuller ikke, tupper bunnen av håret og gre det glatt oppå) blir det mye lettere å jobbe med! Gre og fiks sånn at håret ikke ser tuppert ut oppå, det skal bare være det inni!! ....litt komplisert forklart dette, men jeg håper du skjønner det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå