Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2002 #1 Del Skrevet 27. november 2002 I såfall kunne jeg tenke meg å høre hvordan det var! (Hvordan var opplegget, studiet, praksis, det sosiale etc). Blir veldig glad for svar. Er så utrolig i tvil om hva jeg skal gjøre fremover. Har fast jobb, tjener bra, har faste arbeidstider, bra stilling etc etc... men er ikke fornøyd i det hele tatt! Tror jeg trenger noe mer givende å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2002 #2 Del Skrevet 7. desember 2002 Hei du. Sjekk www.krus.no Typen min er tatt opp og skal ned til Oslo og studere i januar. 1500 søkere, og 150 som fikk plass. Ta å sjekk inne på sida jeg skrev ned lenger opp. Du er for sent ute til dette opptaket, men sats på neste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 7. desember 2002 #3 Del Skrevet 7. desember 2002 Skal du jobbe med noe givende burde du jobbe for å avskaffe hele fengselssystemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 7. desember 2002 #4 Del Skrevet 7. desember 2002 Eller eventuelt putte inn Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2002 #5 Del Skrevet 7. desember 2002 *hvisker gode råd i øret på typen sin* Hihi.......... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå