Mossa Skrevet 13. april 2006 #1 Skrevet 13. april 2006 ... Towelie er visst også her ser jeg! Og slik jeg tolker henne så har hun det like kjedelig som meg!! Hvor er alle da? Bråkmakere og kverulanter...kom å lag litt liv.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #2 Skrevet 13. april 2006 ... Towelie er visst også her ser jeg! Og slik jeg tolker henne så har hun det like kjedelig som meg!! Hvor er alle da? Bråkmakere og kverulanter...kom å lag litt liv. ← Er bare du og Towelie her nå. Du er du og Towelie er Towelie og alle de andre nickene og gjestene.
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #3 Skrevet 13. april 2006 Jeg tror hele gjengen sover - eller har et liv ja! Jeg skulle ønske jeg ikke var A-menneske. Da hadde jeg ennå ligget og hatt mareritt om at jeg hadde mannlige genitaler. Det var ikke morsomt, men for all del! Alt er mosommere enn å sitte og stirre på en skjerm og trykke Nye innlegg hvert 10 sekund nei, jeg har 2 nye 24 episoder! Hvorfor tenkte jeg ikke på dem :D
Gjest Miloine Skrevet 13. april 2006 #4 Skrevet 13. april 2006 Jeg drar til fjells nå! GOD PÅSKE til alle KG brukere!
Mossa Skrevet 13. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2006 Jeg er redd for at de har et liv ja! Eller kjærester som er våkne...kanskje jeg skal gå opp å vekke sambo!? Det hadde jeg ikke tenkt på. Sexe oss litt.......hmm ikke noen dum ide.
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #6 Skrevet 13. april 2006 Sex høres ut som en god ide! Jeg må snart våkne penis sin innehaver hoho!
Gjest Embla s Skrevet 13. april 2006 #7 Skrevet 13. april 2006 Sex høres ut som en god ide! Jeg må snart våkne penis sin innehaver hoho! ← :klø: ----------------------------------------------------------------------------------------- Jeg er her enn så lenge!
Gjest Miloine Skrevet 13. april 2006 #8 Skrevet 13. april 2006 Sex høres ut som en god ide! Jeg må snart våkne penis sin innehaver hoho! ← raringen Jeg drar i morgen istedenfor jeg visst, ja, ja - deilig med en hel dag hjemme også da! Har følelsen av at det er lørdag siden samboer, jeg og sønnen min er hjemme på denne tiden! Koselig! Kjærstepus spiller gitar og synger, mens jeg nyter musikken/sangen og leser/skriver på KG. (laptoppen i soffaen)
Gjest King James II Skrevet 13. april 2006 #9 Skrevet 13. april 2006 Sex høres ut som en god ide! Jeg må snart våkne penis sin innehaver hoho! ← Og det finnes de som sier at jeg er rar..... jeg drar uansett ikke på ferie..Det regner jo.
Gjest Shadowlyn Skrevet 13. april 2006 #11 Skrevet 13. april 2006 Jeg er her. Ingen ferie på meg i påsken.
Gjest Bodillen Skrevet 13. april 2006 #12 Skrevet 13. april 2006 Ingen påsketur på meg heller, gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå