Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #1 Skrevet 13. april 2006 Har ikke de noe navn? Husker bare Storebror, og dette begynner å irritere meg!
Mossa Skrevet 13. april 2006 #2 Skrevet 13. april 2006 Hvis du har spist ferdig, så synes jeg du skal gå ut i finvære å nyte påska...i stedet for å sitte foran pcn og gruble over griser! Eller kom hit å hjelp meg å rense setene mine... 1
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #3 Skrevet 13. april 2006 Hva skal jeg ut etter i dette trøyte været her? Slaps på bakken og nei! Ut skal jeg ikke før senere på dagen når min venn av et griseslakt våkner opp. Hvorfor våkner jeg alltid tidligst? Jeg orker ikke rense bilen men jeg kan ta pus med til å drite i den så du blir nødt til å rense! :D
Mossa Skrevet 13. april 2006 #4 Skrevet 13. april 2006 Den er go. Har hun og katt selv, håper hun/han ikke er redd fremmede? Her er det KNALLvær...og jeg sitter her å vurderer om jeg skal drite i bilen min for å få noe å gjøre....lurer på om det er noe galt med meg!? Nesjda, sikker ikke. Helt normalt med litt påskedepresjon!
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #5 Skrevet 13. april 2006 Drit i bilen og ta bilder :D Da har vi underholdning for ca 5 min vil jeg tro :D Dette været er personlighetsløst. Det er verken stygt eller fint, bare grått og trist!
Gjest seroxata Skrevet 13. april 2006 #6 Skrevet 13. april 2006 jeg irriterer meg alltid over storebror gris, han er så prektig og kompakt
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #7 Skrevet 13. april 2006 Men si hva de andre heter da! Skinka og Kåteletten!! SVAR!
Gjest Embla s Skrevet 13. april 2006 #8 Skrevet 13. april 2006 Tror ikke de har noe navn desverre En annen ting er at de er sinnsykt irriterende. Håper alltid Storeulv skal få fatt i dem jeg
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #9 Skrevet 13. april 2006 Jeg vet! Han må få tak i dem og sin like prektig som storebror SØNN lilleulv! Et dem alle! Men finn ut navnene først. Lilleulv og Storeulv er heldig som har snekkerbukser, så hvorfor bruker de dem ikke ordentlig, med "stroppene" hengene ned? Homoulver!
Gjest Embla s Skrevet 13. april 2006 #10 Skrevet 13. april 2006 Hvis du bare MÅÅÅÅ vite det, kan du Spørre denne damen her!
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #12 Skrevet 13. april 2006 En av dem heter tydeligvis Praktiske Gris etter en googling. Det tror jeg ikke noe på!
Gjest Embla s Skrevet 13. april 2006 #13 Skrevet 13. april 2006 Æsj, jeg måtte gi henne navnet mitt ← Også må du kjøpe Donald hver uke framover så du får svar på spørsmålet
Gjest Embla s Skrevet 13. april 2006 #14 Skrevet 13. april 2006 (endret) En av dem heter tydeligvis Praktiske Gris etter en googling. Det tror jeg ikke noe på! ← googlet jeg og. Slang på Walt Disney for å styre unna andre "små og store griser" Og: jeg tror heller ikke noe på at den ene heter Praktiske Gris. "Praktiske Griis, nå er det middag..." Trokke det nei... Endret 13. april 2006 av Embla s
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #15 Skrevet 13. april 2006 Jeg skrev "storeulv lilleulv storebror gris" ingenting hjelper ;(
Gjest Embla s Skrevet 13. april 2006 #16 Skrevet 13. april 2006 hey may look alike as three pigs in a pod, but Piper, Fiddler, and Practical don't always get along. Piper and Fiddler are carefree ne'er-do-wells who'd rather dance a jig or play a song than put their backs into any work. They don't "give a hoot" for the future or any old "big, bad wolf." Hentet fra offisielle Walt Disneysiden... Piper? :klø: hørtes kjent ut?
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #17 Skrevet 13. april 2006 Hoho :D Men har de ikke norske navn da? Jeg har nemlig funnet ut at å lese donald gjør matlaging mindre kjedelig, men jeg kan ikke lese når dette irriterer meg så meget :O
Gjest Embla s Skrevet 13. april 2006 #18 Skrevet 13. april 2006 tja.. Piper, Fløytespillerfeigeklump og Snusfornuftigsurpomp kunne jo vært passende norske navn? Litt upraktiske da, men hvis det går som vi håper og Storeulv endelig får en ordentlig middag er jo dette snart en forgangen spørsmålsstilling!
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #19 Skrevet 13. april 2006 Vi bør ta kontakt med serietegnerene og manusforfatterne og be dem ta affære! Enten det eller gi dem respektable navn!
Gjest Embla s Skrevet 13. april 2006 #20 Skrevet 13. april 2006 Det er så absolutt det vi må gjøre! Sånn det er nå kan det uansett ikke fortsette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå