Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #1 Del Skrevet 13. april 2006 Sukk, jeg er singel og ønsker å treffe en mann, men ser det som nesten umulig å treffe noen. Jeg har en hektisk hverdag, med jobb og unger. Litt fri har jeg da, men det er ikke mye. Jeg antar at det å treffe en mann som vil ha ei 35 år gammel kvinne med 4 barn er som å vinne i lotto Ser for meg mange år til som singel og egentlig er det jo greit, vil ikke ha samboer men det å ha noen å kose med hadde jo vært koselig. Jeg savner det å ligge på en arm, savner sex, savner en samtalepartner og savner det å føle meg ettertraktet, at noen tenner på meg og syns jeg er sexy. Sukk, sukk og atter sukk. Det er kjedelig å være singel i påska..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 13. april 2006 #2 Del Skrevet 13. april 2006 trøst deg med at det ikke er umulig, men om du ser ungene som en hindring så blir de det. en kamerat av meg blei sammen med ei som har 4 unger, han stor koser seg:-) lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #3 Del Skrevet 13. april 2006 En venninne ble sammen med en med fem barn. Hun storkoser seg. Ikke gi opp. Du kan vel ordne barnevakt? Men ikke send ut desperat-signaler... det merker menn og blir redde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå